بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
معرفی گوشی‌های زیر ۱۵ میلون تومان شیائومی
بررسی قیمت گوشی‌های شیائومی قبل‌از خرید آن‌ها مهم‌ترین کار است که هر خریدار باید انجام دهد. در واقع می‌توان قیمت را مهم‌ترین عامل برای خرید یک محصول دیجیتال دانست که باعث کم‌وزیاد شدن قابلیت‌ها می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۳۷۵
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، بررسی قیمت گوشی‌های شیائومی قبل‌از خرید آن‌ها مهم‌ترین کار است که هر خریدار باید انجام دهد. در واقع می‌توان قیمت را مهم‌ترین عامل برای خرید یک محصول دیجیتال دانست که باعث کم‌وزیاد شدن قابلیت‌ها می‌شود.

به‌طور مثال، موبایلی که قیمت بیشتری دارد، قطعا قابلیت‌های آن بیشتر است و امکانات بهتری را ارائه می‌دهد. محصولات برند شیائومی که قیمتی کمتر از ۱۵ میلیون تومان دارند، شامل مدل‌های متنوعی هستند. این دستگاه‌ها قطعا ارزش خرید بالایی دارند و شما را راضی نگه می‌دارند. همراه ما باشید تا در ادامه مطلب بهترین انتخاب‌ها در این بازه قیمتی را به شما معرفی کنیم.

برترین موبایل‌های شیائومی با قیمت زیر ۱۵ میلیون تومان

معرفی گوشی‌های زیر ۱۵ میلون تومان شیائومی

چالشی که بسیاری از مشتریان موبایل‌های هوشمند هنگام بررسی قیمت گوشی‌های شیائومی با آن برخورد می‌کنند، این است که کدام محصول در بازه قیمتی زیر ۱۵ میلیون تومان ارزش خرید بیشتری دارد؟ می‌خواهیم در این بخش بهترین موبایل‌های این رنجِ قیمتی را به شما معرفی کنیم. با مطالعه ویژگی این موبایل‌ها، راحت‌تر قادر به خرید خواهید بود.

گوشی Redmi Note ۱۲ Pro

موبایلی که علاوه‌بر طراحی مدرن قابلیت‌های فراوانی نیز دارد، مدل ردمی نوت ۱۲ پرو از شیائومی است. قیمت گوشی‌های شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو کمتر از ۱۵ میلیون تومان بوده و ارزش خرید آن نیز زیاد است. دلیلی که برای این موضوع وجود دارد، قابلیت‌هایی هستند که در این موبایل مشاهده می‌کنید.

نمایشگری که در این موبایل به‌کاررفته از نوع OLED بوده و از نرخ ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. باید به این موضوع نیز اشاره کرد که رزولوشن آن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل بوده و فیلم‌های مختلف را با بیشترین کیفیت نمایش می‌دهد. تراشه اسنپ‌دراگون ۱۰۸۰ این محصول قادر است به‌کمک ۱۲ گیگابایت رم پردازشی، بازی‌های به‌روز و برنامه‌های سنگین را به‌راحتی اجرا کند.

گوشی ۱۲ Lite

قیمت گوشی‌های شیائومی در مدل‌هایی مانند ۱۲ لایت بیشتر است، زیرا این مدل‌ها پرچمدارانی هستند که در نسخه‌های سبک و ارزان قیمت ارائه شده‌اند. در مدل ۱۲ لایت از این برند یک صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED به‌کار برده‌اند.
ازطرف‌دیگر برای تراشه آن نیز اسنپ‌دراگون ۷۷۸G را انتخاب کرده‌اند تا بتوانید بازی‌ها را به‌آسانی اجرا کنید. رم ۸ گیگابایتی، دوربین ۳ گانه با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از امکاناتی هستند که در این موبایل مشاهده می‌کنید.

گوشی Poco M۶ Pro ۵G

مدلی که باید برای خرید یک محصول میان‌رده با قیمتی زیر ۱۵ میلیون تومان در نظر داشته باشید، پوکو ام ۶ پرو نام دارد. این محصول از فناوری ارتباطی ۵G پشتیبانی کرده و نمایشگر آن نیز ساده است. در واقع این نمایشگر از نوع IPS بوده و ۹۰ هرتز است.
تراشه‌ای که شیائومی برای این مدل در نظر گرفته، توسط شرکت کوالکام تولید شده و از نوع اسنپ‌دراگون ۴ نسل ۲ است. شما می‌توانید این موبایل را در رم ۸ گیگابایت خریداری کرده و با کمک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن، تصاویر زیبایی ثبت کنید.

گوشی Redmi Note ۱۱ Pro

اگر به دنبال بررسی قیمت گوشی‌های شیائومی هستید، باید مدل نوت ۱۱ پرو از محصولات سری ردمی را نیز در اولویت‌های خود قرار دهید. این محصول را باید یک گوشی خوش‌قیمت و زیبا دانست. استفاده از بدنه شیشه‌ای و طراحی مکعبی، جذابیت این کالا را چندین برابر می‌کند.‌
می‌توانید با کمک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تراشه هلیو G۹۶ و رم ۸ گیگابایتی این محصول، تجربه خوبی از اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های به‌روز داشته باشید. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه برای شما یک روز شارژ نگه می‌دارد و هرگز داغ نمی‌کند.

گوشی Poco F۴

علاوه‌بر سری ردمی، سری پوکو محصولات شیائومی نیز مدل‌های زیادی در قیمت زیر ۱۵ میلیون تومان دارد. با بررسی قیمت گوشی‌های شیائومی پوکو f۴ می‌توانید به این نتیجه برسید که میان‌رده‌ها و محصولات اقتصادی شیائومی، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

ویژگی‌هایی که در این اسمارت‌فون جذاب می‌بینیم، شامل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، دوربین ۳ گانه ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت سریع و قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی هستند.

گوشی Redmi Note ۱۳، ۴G

ردمی نوت ۱۳ محصولی پرقدرت و خاص است که طراحی به‌روز و بدنه باکیفیتی دارد. مدل ۴G این دستگاه با نمایشگری عالی و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۵ تولید می‌شود. رم ۸ گیگابایتی این مدل قادر است سرعت پردازشی موبایل را بیشتر کند.

با کمک دوربین ۳ گانه‌ای که از رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، قادر به ثبت تصاویر زیبا و باکیفیت هستید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که شیائومی برای این موبایل به‌کار برده با توان ۳۳ وات در کمتر از یک ساعت شارژ می‌شود. باید گفت که این محصول یکی از معدود موبایل‌های زیر ۱۵ میلیون تومان است که از حسگر اثر انگشت اپتیکال استفاده می‌کند.

کدام موبایل‌های زیر ۱۵ میلیون ارزش خرید بیشتری دارند؟

شاید از خودتان بپرسید که کدام محصولات از برند شیائومی در این بازه قیمتی ارزش خرید بیشتری دارند؟ در پاسخ باید گفت که شما باید بسته به نیاز خود و بودجه‌ای که در نظر دارید، یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

قطعا با بیشتر شدن قیمت گوشی‌های شیائومی، قابلیت آن‌ها بیشتر می‌شود. ردمی نوت ۱۲ پرو یکی از بهترین انتخاب‌ها در این بازه قیمتی بوده و قطعا با خرید آن متوجه مزایای زیادی می‌شوید. البته پوکو اف ۴ نیز محصول خوبی به‌حساب می‌آید که قیمت کمتری دارد.

خرید موبایل‌های اقتصادی و میان رده شیائومی

معرفی گوشی‌های زیر ۱۵ میلون تومان شیائومی

درصورتی که به دنبال خرید موبایل‌های میان‌رده از برند شیائومی هستید، می‌توانید بهترین قیمت را در دیجی‌کالا پیدا کنید. قیمت گوشی‌های برند شیائومی در این فروشگاه مقرون‌به‌صرفه بوده و همواره به‌همراه تخفیف‌های شگفت‌انگیز ارائه می‌شوند.

جمع‌بندی

خرید یک موبایل نیازمند این است که قیمت گوشی‌های شیائومی در بازه‌های مختلف را مقایسه و ارزیابی کنید. شرکت شیائومی، محصولات بسیار زیادی را تولید کرده که در بازه‌های قیمتی متنوعی وجود دارند. در موبایل‌هایی که قیمت زیر ۱۵ میلیون تومان دارند، می‌توانید محصولات خوبی پیدا کنید.

مدل‌هایی مانند ردمی نوت ۱۲ و نوت ۱۱ پرو محصولاتی پرتوان و باکیفیت به‌شمار می‌روند. در این مطلب موبایل‌هایی که در این دسته‌بندی قرار داشتند را با هم ارزیابی کردیم. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، هرکدام از اسمارت‌فون‌هایی که در نظر دارید را با بهترین قیمت سفارش دهید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر