بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
روند صعودی پلیمر آریاساسول ادامه دارد؛

درخشش مداوم "آریا"

درخشش مداوم
شرکت پلیمر آریاساسول در سه ماهه ابتدایی سال جاری با کسب درآمد ۱۰ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی، بیش از ۲۶ درصد رشد داشته است. این شرکت با عملکرد بی‌سابقه خود در بازارهای داخلی و خارجی، فروش بیش از ۱۰۹ هزار تن محصولات خود را ثبت کرده و سهم عمده‌ای از درآمدش را از صادرات به دست آورده است.
کد خبر : ۲۸۲۴۱۴
نویسنده :
علی وکیلی مقدم


به گزارش بورس‌نیوز، شرکت پلیمر آریاساسول در سه ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درآمد ۱۰ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومانی شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، بیش از ۲۶ درصد رشد داشته است. 

درخشش بی‌سابقه

آریا در فصل بهار عملکرد بی‌سابقه‌ای از خود نشان داده و سقف‌های درآمدزایی خود را با درصدهای بالایی شکسته و هر ماهه سودآوری خوبی را نصیب سهامداران خود کرده است.

شرکت پلیمر آریاساسول در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه خود از تحقق درآمد ۳ هزار و ۹۷۳ میلیارد تومانی خبر داده که در مقایسه با اردیبهشت‌ماه بیش از ۴ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است. 

درخشش بی‌سابقه

در همین راستا نگاهی داشته باشیم به میانگین درآمدی آریا در سه ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۱۴۰۳ و دو سال گذشته. 
میانگین درآمدی آریا در سه ماهه منتهی به سال جاری برابر با ۳ هزار و ۶۲۱ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با بهار سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.  

درخشش بی‌سابقه

درآمد یاد شده حاصل از فروش بیش از ۱۰۹ هزار تن از محصولات این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی است که روند صعودی خود را در طول این مدت حفظ کرده و در مقایسه با اردیبهشت‌ماه یک هزار و ۸۲۸ تن، فروش آن رشد داشته است. 

درخشش بی‌سابقه

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کرده‌ایم، پلیمر آریاساسول جز شرکت‌های صادرات‌محور بوده که سهم عمده درآمدی آن حاصل از فروش محصولات آن در بازارهای خارجی است. آریا در خردادماه با فروش ۶۳ هزار و ۷۳۰ تن از محصولات خود در بازارهای خارجی به مبلغ ۲ هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان، سهمی ۶۵ درصدی از کیک درآمدی خود را به بخش صادراتی اختصاص داده است. گفتنی است مقدار فروش محصولات آریا در بازار داخلی برابر با ۴۵ هزار و ۵۱۷ تن بوده که از این محل، درآمد یک هزار و ۳۷۲ میلیارد تومانی کسب کرده است.  

درخشش بی‌سابقه

پرفروش‌ترین محصول پلیمر آریاساسول، پلی اتیلن سبک صادراتی است که ۳۴ درصد از فروش ماهانه این شرکت را به خود اختصاص داده است. در جایگاه دوم، پلی اتیلن متوسط و سنگین صادراتی با سهم ۲۱ درصدی از کیک درآمدی آن جای گرفته است که از این محل به درآمد ۸۵۰ میلیارد تومانی دست یافته است.

درخشش بی‌سابقه

در بازار داخلی، پلی اتیلن متوسط و سنگین پرفروش‌ترین محصول آریا به‌شمار می‌رود که از محل فروش بیش از ۱۵ هزار تنی آن، درآمدی ۵۴۴ میلیارد تومانی کسب کرده است. 
پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم فروش عالی آریا در بهمن ماه ۱۴۰۲
شرکت پلیمر آریا ساسول محقق ساخت؛

تداوم فروش عالی آریا در بهمن ماه ۱۴۰۲

راز رشد
حکایتی از روزهای موفقیت آمیز شرکت پلیمر آریا؛

راز رشد "آریا" چیست؟

ثبت رکوردی تازه از
شرکت پلیمر آریا ساسول در یازدهمین‌ماه سال جاری محقق ساخت؛

ثبت رکوردی تازه از "آریا" 

مروری بر عملکرد شرکت پلیمر آریا ساسول در دی‌ماه؛

"آریا" و سهم ۵۲ درصدی فروش صادراتی

ارسال نظر