بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه
به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تراکتور سازی ایران با نماد "تایرا" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۴۲۵

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تراکتور سازی ایران، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که درساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، کیلومتر ۹/۵ جاده مخصوص کرج، روبروی شهاب خودرو، جنب پارس خودرو، نبش خیابان نخ زرین، گروه صنایع تراکتورسازی ایران برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم و یا نمایندگان حقوقی و رسمی ایشان جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع می‌توانند در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ قبل از شروع مجمع با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی برای سهامداران حقیقی و برگه نمایندگی با درج شناسه ملی و شماره ثبت به همراه اصل کارت ملی نمایندگان سهامداران حقوقی) و یا وکالتنامه رسمی به آدرس محل برگزاری مجمع مراجعه فرمایند. قابل ذکر است طبق ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت، فقط سهامدارانی حق ورود به جلسه مجمع را دارند که برگه ورود به جلسه را دریافت نموده باشند. همچنین سهامداران محترم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://majma.stream۱.ir/itmco، بصورت غیرحضوری ما را در برگزاری این مجمع یاری نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت افزایش سرمایه
شرکت تراکتورسازی ایران اعلام کرد؛

ثبت افزایش سرمایه "تایرا" از محل سود انباشته

افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش تراکتور‌های
با اعلام شرکت تراکتورسازی ایران؛

افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش تراکتور‌های "تایرا"

کاهش درآمدزایی ۳۰ درصدی تراکتورسازی در مهرماه؛

"تایرا" نتوانست در اوج درآمدزایی باقی بماند

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده
سهامداران روز پر رفت و آمدی در مجامع عمومی خواهند داشت؛

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده

ارسال نظر