بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
"سمگا" ارزش بازار ۵ هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان را به دست آورد؛

سهم ۶۵ درصدی پرتفوی بورسی از سرمایه‌گذاری‌های "سمگا"

سهم ۶۵ درصدی پرتفوی بورسی از سرمایه‌گذاری‌های
"سمگا” با سرمایه ثبت‌شده ۲ هزار میلیارد تومانی طی عملکرد ۳ ماهه در سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده ۳ میلیارد میلیون تومان درآمد داشت.
کد خبر : ۲۸۲۴۳۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به سومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) مجموع بهای تمام‌شده‌ای که سرمایه‌گذاری کرده است را مبلغی برابر با ۴ هزار و ۴۱۱ میلیارد تومان به ثبت رساند، میزان سرمایه‌گذاری که در خردادماه توسط "سمگا" صورت گرفت متعلق به شرکت‌های حاضر در بازار بورس و شرکت‌های خارج از بورس بود. 

"سمگا" بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه انجام داد، میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها برابر با ۲ هزار و ۸۵۴ میلیارد تومان بود، همچنین میزان سرمایه‌گذاری که "سمگا" در خارج از بازار سرمایه خود شناسایی کرد برابر با مبلغ یک هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: درخشش "سمگا" در همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران


ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "سمگا"

سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به سومین ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۵ هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۹۷ درصدی را به همراه داشت.

سهم ۶۵ درصدی پرتفوی بورسی از سرمایه‌گذاری‌های سمگا+بورس نیوز

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "سمگا" مربوط به بخش «هتل و رستوران» با ۲ هزار و ۷۱ میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با ۶۸۸ میلیارد تومان بود. بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» نیز در اختصاص «اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان» (حاضر در بازار پایه فرابورس) با ۴ هزار و ۹۲۷ میلیارد تومان بود.

"سمگا” با سرمایه ثبت‌شده ۲ هزار میلیارد تومانی طی عملکرد ۳ ماهه در سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده ۳ میلیارد میلیون تومان درآمد داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر