بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
آسیاتک در حال گذراندن پله‌های ترقی / تکرار موفقیت‌های سودسازی توسط
میزان سود خالص شناسایی‌شده از سوی این شرکت در مقایسه با عملکرد حسابرسی‌شده در سال گذشته رشد ۱۳۲ درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۸۲۴۵۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:


شرکت آسیاتک در گزارش صورت‌های مالی تلفیقی یک ساله منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ (حسابرسی نشده) مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره یک ساله را برابر با ۲ هزار و ۹۳ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران خود رساند. میزان درآمد ثبت‌شده توسط آسیاتک رشد ۶۱ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته از آن خود کرد.

سود ناخالص شرکت "آسیاتک" با توجه به کسر بهای تمام‌شده در این دوره به مبلغی برابر با ۸۵۲ میلیارد تومان رسید که این مبلغ در سال مالی گذشته (حسابرسی‌شده) برابر با ۴۶۲ میلیارد تومان بود و اکنون با افزایش ۸۴ درصدی همراه بوده است.

آسیاتک در حال گذروندن پله‌های ترقی+بورس نیوز

همان‌طور که مشاهده می‌کنید آسیاتک با عملکرد رو به رشد خود در کس درآمد‌های عملیاتی توانسته روند مثبت و پله‌ای را از خود بر جای بگذارد و توانسته است در ۴ سال گذشته حرکت مثبت و رو به جلوی خود را ادامه بدهد.

مجموع سود عملیاتی شرکت آسیاتک در پایان دوره یک ساله میاندوره‌ای از مبلغ ۲۲۵ میلیارد تومان با افزایش قابل‌توجه ۱۲۵ درصدی طی دوره به ۵۰۵ میلیارد تومان رسید. میزان سود خالصی که این شرکت ارتباطی در پایان اسفندماه ۱۴۰۲ به ثبت رساند ۵۱۳ میلیارد تومان بود.

میزان سود خالص شناسایی‌شده از سوی این شرکت در مقایسه با عملکرد حسابرسی‌شده در سال گذشته رشد ۱۳۲ درصدی را تجربه کرد و همچنین در ازای هر سهم نیز در این دوره ۱۱۴۰ ریال سود شناسایی کرد.

آسیاتک در حال گذراندن پله‌های ترقی+بورس نیوز

"آسیاتک" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای یک ساله خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که رشد قابل توجه ۱۳۵ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته شاهد بود. 

در این دوره یک ساله میزان سرمایه "آسیاتک" مبلغی بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد تومان به ثبت رسید که در مقایسه با پایان سال گذشته با افزایش ۵۰ درصدی مواجه بود. سود انباشته این شرکت ارتباطی ۵۲۷ میلیارد تومان به ثبت رسید که رشد ۱۴۱ درصدی را از آن خود کرده است.

بر مبنای متن فوق، "آسیاتک" مجموع درآمد‌های عملیاتی که در صورت‌هالی به ثبت رساند حاصل از خدمات اینترنتی، فناوری اطلاعات و فروش کالا بود. بیشترین سهم در کسب درآمد را در این دوره از خدمات اینترنتی با یک هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان به دست آورد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر