بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
بخوانیم از عملکرد ره آورد تامین در خردادماه؛

"درهآور" بهاری پر سود را به ثبت رساند

"درهآور" که اولین و تنها تولیدکننده پلی وینیل پیرولیدون و کوپلیمر‌های اکریلیکی در خاورمیانه به شمار می‌رود، سهمی ۶۵ درصدی از سبد درآمدی خود را به فروش بیش از ۵۱ هزار کیلوگرم PVP اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۸۲۴۸۲
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس‌نیوز؛ شرکت دانش‌بنیان ره آورد تامین با سرمایه ثبت شده ۲۵ میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه موفق به ثبت درآمد ماهانه ۸۶ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومانی شده است.

"درهآور" در این ماه با رشد حدود ۲ درصدی نسبت به اردیبهشت‌ماه سال جاری همراه بوده است. گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت در سه‌ماهه ابتدایی سال برابر با ۲۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

درآمد یاد شده از فروش بیش از ۷۷ هزار کیلوگرم از محصولات این شرکت داروسازی حاصل شده است. "درهآور" که اولین و تنها تولیدکننده پلی وینیل پیرولیدون و کوپلیمر‌های اکریلیکی در خاورمیانه به شمار می‌رود، سهمی ۶۵ درصدی از سبد درآمدی خود را به فروش بیش از ۵۱ هزار کیلوگرم PVP اختصاص داده است.

شرکت دارویی ره آورد تامین از محل فروش این محصول به درآمد ۵۶ میلیارد تومانی دست یافته است. دومین محصول پرفروش این شرکت PVPi می‌باشد که سهمی ۲۰ درصدی از کیک درآمدزایی این شرکت را داراست.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر