بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
درآمد محقق‌شده ۴ هزار و ۲۳۶ میلیارد تومانی "ونوین" در خردادماه؛

"ونوین" به تراز مثبت ۳۹ درصدی رسید

بیشترین درآمدزایی که بانک اقتصاد نوین در خردادماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود.
کد خبر : ۲۸۲۵۴۴
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در خردادماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت مربوط به تسهیلات اعطایی بود، این مبلغ شناسایی‌شده برابر با ۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان بود، همچنین "ونوین" از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه مجموع این درآمد به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان بود.

بانک اقتصاد نوین در آخرین فعالیت ماهانه‌ای که در خردادماه به ثبت رساند، میزان سود پرداختی جهت سرمایه‌گذاری‌ها را برابر با ۲ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

ونوین به تراز مثبت 39 درصدی رسید+بورس نیوز

 تسهیلات وصولی که "ونوین" در پایان خردادماه از خود بر جای گذاشت نزدیک به مبلغ ۲۱ هزار میلیارد تومان بود، همچنین "ونوین" از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده این بانک ۶ هزار و ۸۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

میزان درآمد ماهانه‌ای که بانک اقتصاد نوین در خردادماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۸۵ میلیارد تومانی (۵ درصد) همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که درآمدزایی ۲ هزار و ۵۳۹ میلیارد تومانی را به همراه داشت، افزایش ۴۴ درصدی را تجربه کرد.

بانک اقتصاد نوین میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی در ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۵۳ درصد (۳ هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد و همچنین گفتنی است که "ونوین" در خردادماه به تراز مثبت ۳۹ درصدی (معادل یک هزار و ۲۷ میلیارد تومان سود عملیاتی) دست پیدا کرد.

ونوین به تراز مثبت 39 درصدی رسید+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی که بانک اقتصاد نوین در خردادماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود، میزان درآمدی که "ونوین" از این ۲ بخش به دست آورد به ترتیب برابر با مبالغ ۲ هزار و ۶۵۳ میلیارد تومان (مرابحه)، ۶۱۳ میلیارد تومان (خرید دین) بود.

بانک اقتصاد نوین میزان درآمد محقق‌شده خود را در خردادماه ۴ هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان اعلام کرد، پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد، درآمد حاصل از کارمزد با ۳۰۴ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمد عملیاتی محقق‌شده را در اختیار داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان ویستا
تقسیم بندی سبد پیشنهادی سبدگردان ویستا، به ۲ دسته؛

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان ویستا

ارسال نظر