بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
درآمد‌های تجمیعی بانک دی ثبت شد؛

۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای "دی"!

۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای
میزان درآمد تجمیعی که بانک دی در این دوره ۳ ماهه شناسایی کرد ۲۱ درصد افزایش را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۸۲۵۸۸
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای

 
بانک دی با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.
 
۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای
 
بانک دی در سومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۱۹۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در خردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۳۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. بانک دی در این دوره ۳ ماهه بالغ بر ۶۱۷ میلیارد تومان درآمد تجمیعی کسب کرده است که رشد ۲۱ درصدی را رقم زده است.
 
۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای
 
 
عمده‌ترین درآمد "دی" در خردادماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۱۶۵ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک دی از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۸ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در سومین ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «مشارکت مدنی» و «خرید دین» با ۸ و ۶ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۵ و ۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.
 
۶۱۷ میلیارد تومان در ۳ ماه برای
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
رشد سود سپرده
افزایش ۵۵ درصدی سود سرمایه گذاری بانک دی:

رشد سود سپرده "دی" در آغاز سال مالی

تسهیلات اعطایی بانک دی با افزایش روبه‌رو شد
در مقایسه با ماه گذشته و دوره مشابه سال گذشته؛

تسهیلات اعطایی بانک دی با افزایش روبه‌رو شد

ارسال نظر