بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
مجمع عمومی عادی سالیانه
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت سپاهان با نماد "شسپا" در بیست و چهارمین روز تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۲۶۲۱

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت سپاهان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب، هتل بزرگ ارم برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

در اجرای ماده ۹۹ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و همچنین دستور العمل شماره ۱۱۴۵۲۰/۱۲۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار و ماده ۲۱ اساسنامه شرکت، سهامداران محترم یا وکیل یا نماینده قانونی ایشان که در جلسه حضور می‌یابند باید با ارائه اصل کارت ملی و وکالت نامه رسمی (برای اشخاص حقیقی) و نماینده یا نمایندگان صاحب سهم به شرط ارائه مدارک وکالت یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی (برای اشخاص حقوقی) از ساعت ۰۹:۰۰ روز مذکور در محل برگزاری مجمع (آدرس فوق الذکر) حضور به هم رسانند. به منظور رعایت مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، سهامداران محترم میتوانند همزمان با برگزاری مجمع عموی عادی سالیانه صاحبان سهام، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت سپاهان به sepahanoil.com مراجعه نموده و نسبت به احراز هویت و مشاهده بر خط (آنلاین) جلسه مجمع اقدام و سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۴۶۸۹۹۵۲۲ مطرح نمایند. با توجه به انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده، گزارش‌های فعالیت هیات مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، توزیع فیزیکی گزارش‌های مذکور نیز در جلسه مجمع، صورت نمی‌گیرد و سهامداران محترم برای دریافت این گزارش‌ها به سامانه مذکور مراجعه نمایند. شماره تلفن ۸۳۴۷ داخلی ۷۰۸ اداره سهام شرکت در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران محترم است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت نفت سپاهان از درآمد فروردین‌ماه خبر داد؛

"شسپا" در مسیر رشد

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان خبر داد؛

"شسپا" به تولید روغن سبز فکر می‌کند

سهم ۷۰ درصدی فروش صارداتی
بخوانیم از عملکرد شرکت نفت سپاهان؛

سهم ۷۰ درصدی فروش صارداتی "شسپا" در آبان ماه

ارسال نظر