بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
در بیست و چهارمین روز ماه جاری؛

سهامداران "خپارس" گرد هم می‌آیند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو با نماد "خپارس" در بیست و چهارمین روز ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۷۱۸

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ در استان تهران، شهر تهران به آدرس کیلومتر ۹ بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج)، شرکت پارس خودرو، سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

در راستای اجرای ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت، از سهامداران محترم و یا نمایندگان آن‌ها که تمایل به حضور در جلسه مجمع فوق الذکر را دارند، درخواست می‌گردد با در دست داشتن اصل اوراق سهام یا گواهی سازمان بورس و اوراق بهادار و مدرک شناسایی معتبر (اصل شناسنامه و کارت ملی) از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۰:۰۰ صبح روز مجمع به آدرس فوق مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و برگ ورود به مجمع را دریافت نمایند. ارائه وکالت نامه رسمی و یا معرفی نامه توسط نمایندگان قانونی سهامداران محترم حقوقی علاوه بر مدارک فوق ضروری می‌باشد. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در جلسه مجمع را ندارند می‌توانند نسبت به ارسال سوالات خود و مشاهده مراسم به صورت آنلاین از طریق سایت رسمی شرکت به آدرس www.parskhodro.ir اقدام فرمایند. لازم به ذکر است سهامداران محترم حقیقی جهت مشاهده آنلاین از کد بورسی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز ورود و سهامداران محترم حقوقی از شماره ثبت شرکت به عنوان رمز ورود استفاده نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در بیست و سومین روز تیرماه؛

"شگامرن" برای مجمع آماده شد

سهامداران
در آخرین روز از ماه جاری؛

سهامداران "پارتا" دعوت شدند

سهامداران
در بیست و سومین روز تیرماه؛

سهامداران "افرا" به مجمع می‌روند

سهامداران
در بیست و سومین روز تیرماه؛

سهامداران "احیا" نشست خواهند داشت

ارسال نظر