بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
سرمایه‌های مردم تحت‌الشعاع رقابت‌های انتخاباتی قرار نگیرد
نامزدهای ریاست جمهوری باید در اظهار نظرهای خود در خصوص بازار سرمایه با توجه به وجود سرمایه‌های مردم در این بازار، با دقت و محتاطانه عمل کنند.
کد خبر : ۲۸۲۷۲۷

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بورس‌نیوز گفت: نباید سرمایه‌های مردم در بورس تحت‌الشعاع رقابت‌های انتخاباتی و سیاسی نامزد‌ها قرار گیرد.

فاطمه مقصودی تصریح کرد: در رقابت‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری باید دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف اقتصادی بیان کنند تا مردم توجیه شوند، یکی از آن‌ها موضوع بازار سرمایه است.

وی افزود: بسیاری از مردم در سال‌های گذشته از سرمایه‌گذاری در این بازار متضرر شده اند بنابراین خواسته مردم ایجاد ثبات و امنیت در این بازار است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نامزد‌های ریاست جمهوری باید در اظهار نظر‌های خود در خصوص بازار سرمایه با توجه به وجود سرمایه‌های مردم در این بازار، با دقت و محتاطانه عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: نباید سرمایه‌های مردم در بورس تحت‌الشعاع رقابت‌های انتخاباتی و سیاسی نامزد‌ها قرار گیرد، کوچکترین موضع‌گیری از سوی مسئولان بر سفره مردم تاثیر می‌گذارد.

مقصودی افزود: نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم باید در رقابت‌ها رعایت حد و حدود اظهار نظر به ویژه در موارد اقتصادی، چون بازار سرمایه را داشته باشند، موضع‌گیری در خصوص بورس و سرمایه‌های مردم باید بر اساس واقعیت‌های موجود و اخذ مشورت‌های تخصصی باشد نه احتمالات و برنامه‌های غیرقابل اجرا، چرا که سرمایه‌های مردم در این بازار را به خطر می‌اندازد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر