بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
فتح قله‌ی درآمدزایی
شرکت پتروشیمی شیراز از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۳۴۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.  
کد خبر : ۲۸۲۷۳۷
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

فتح قله‌ی درآمدزایی

 
شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۱ هزار و ۴۸۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری نشان داد که روند صعودی ادامه دار بوده است.
 
فتح قله‌ی درآمدزایی
 
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شیراز در سومین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۳۴۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۵ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ماهه از خود بر جای گذاشت با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
 
فتح قله‌ی درآمدزایی
 
 
" شیراز" در خردادماه ۳۰۰ هزار و ۶۶۸ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۹۳ هزار و ۶۰۰ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۳۱ درصد افزایش پیدا کرد. 

فتح قله‌ی درآمدزایی
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شیراز از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «اوره صادراتی فله» با یک هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "شیراز" از فروش این محصول در خردادماه به دست آورد برابر با ۵۱ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «اوره صادراتی فله» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی شیراز محصول «اوره صادراتی کیسه» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۵۱۱ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی شیراز محصول «آرگون» با مبلغی بالغ‌بر ۲۱ میلیون و ۴۹ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.
 
فتح قله‌ی درآمدزایی
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر