بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
رشد ۶۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
بانک سینا از ابتدای سال مالی تاکنون که ۳ ماه از آن گذشته است به درآمد تجمیعی ۲ هزار و ۹۳۳ میلیارد تومانی از محل تسهیلات اعطایی رسیده است.
کد خبر : ۲۸۲۷۵۳
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

رشد ۶۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی

 
بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۴ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۷ هزار و ۵۶۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.
 
رشد ۶۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
 
بانک سینا در سومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد یک هزار و ۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در خردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افت اندکی را نسبت به ماه گذشته و ۵۹ درصد افزایش را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی "وسینا" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
 
رشد ۶۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
 
 
عمده‌ترین درآمد "وسینا" در خردادماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۸۶۳ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک سینا از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۸۶ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در خردادماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت شده» و «خرید دین» با ۴۸ و ۲۵ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۵ و ۲ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.
 
رشد ۶۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
 
بانک سینا در خردادماه سال ۱۴۰۳ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۶۸۷ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۵ میلیاردتومانی و نسبت به خردادماه سال قبل با افزایش ۲۲۵ میلیارد تومانی همراه بوده است. بیشترین سهم از سپرده‌گذاری‌های "وسینا" در خردادماه مربوط به سپرده‌های بلندمدت سه ساله و یک ساله است. 
 
رشد ۶۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص
در ۹ ماهه سال جاری رقم خورد؛

جهش ۱۶۲ درصدی سود خالص "وسینا"

بانک سینا تراز ۵۴ درصدی را به دست آورد
افزایش درآمد ماهانه وسینا در اردیبهشت ماه؛

بانک سینا تراز ۵۴ درصدی را به دست آورد

افزایش ۱۷ درصدی
از محل تسهیلات اعطایی حاصل شد؛

افزایش ۱۷ درصدی "وسینا" در بهمن ماه

ارسال نظر