بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
در سومین ماه اتفاق افتاد؛

رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های "کگل"

رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۶۰۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۸۲۷۶۱
نویسنده :
امیرمحمد آبیار
رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های
 
 
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با سرمایه ثبت شده ۳۸ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۴۶ هزار و ۷۱۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که روند صعودی آغاز شده خود را تداوم بخشیده است.
 
رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های
 
میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سومین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت معدنی صنعتی از فروش محصولات خود به درآمد ۵ هزار و ۶۰۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش همراه بود، همچنین این شرکت معدنی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ماهه از خود بر جای گذاشت با افت نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
 
رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های
 
 
"کگل" در خردادماه ۲ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۸۲۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۹۶۸ هزار و ۱۷۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۹ درصد افزایش پیدا کرد. 
 
رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گندله» با ۵ هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان بود درآمدی که "کگل" از فروش این محصول در خردادماه به دست آورد برابر با ۹۴ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «گندله» بیشترین درآمدزایی را برای معدنی و صنعتی گل‌گهر محصول «گندله صادراتی» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۳۰۳ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات معدنی و صنعتی گل‌گهر محصول «کگل» با مبلغی بالغ‌بر ۵ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.
 
رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
موفقیت
رشد ۲۲ درصد درآمدهای معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت ماه؛

موفقیت "کگل" در بازار صارداتی / "کگل" با عرضه گندله درآمدزایی کرد

رشد ۸۹ درصدی میانگین درآمدی
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر محقق ساخت؛

رشد ۸۹ درصدی میانگین درآمدی "کگل"

حضور فعال‌تر
فروش صادراتی تجمیعی کگل با افزایش ۵۱ درصدی همراه بود؛

حضور فعال‌تر "کگل" در بازار خارج از کشور

گندله پرفروش‌ترین محصول "کگل"؛

"کگل" پایان سال را رشد درآمدها به پایان رساند

ارسال نظر