بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
مدیر امور فنی و مهندسی هلدینگ پتروپالایش اصفهان درگفتگویی عنوان کرد:

استخر شهرک شهید محمد منتظری بازسازی ونوسازی و پس از ۵ سال آبگیری شد

استخر شهرک شهید محمد منتظری بازسازی ونوسازی و پس از ۵ سال آبگیری شد
با مشارکت حوزه مدیریت و ادارات خدمات عمومی و اجتماعی، عملیات غیر صنعتی، امورمنازل، امور ورزش، تعمیرات، اداره خرید، معاونت پروژه‌ها، امورمالی، حراست، مهندسی عمومی و بازرسی فنی، عملیات بازسازی و نوسازی استخر شهرک شهید محمد منتظری رو به اتمام می‌باشد.
کد خبر : ۲۸۲۸۲۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مدیر امور فنی و مهندسی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفتگو با خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، درباره مراحل بازسازی و نوسازی استخرشهرک شهید محمد منتظری گفت: لزوم بازسازی استخرشهرک منتظری از سال‌ها پیش مورد نظر بوده است. خوشبختانه با حمایت‌های آقای دکتر قدیری و پیگیری‌های بعمل آمده و دستور ایشان برای بهبود امکانات شهرک شهید منتظری، این موضوع انجام گردید.

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مهندس محمود زمانی، با اشاره به شروع پروژه در سال ۱۴۰۱ گفت: در ابتدا با توجه به وضعیت پوسیدگی سقف و سازه سقف سوله، پروژه بازسازی سقف تعریف و عملیات برداشتن سقف جهت تعویض پوشش سقف و تیر‌های فولادی پوسیده با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز گردید.

وی تصریح کرد:پس از برداشتن سقف اصلی و گودبرداری درمجاورت ستون‌های سوله، با بررسی‌های بعمل آمده مشخص گردید پایه ستون‌ها به طور کامل دچار زنگ زدگی شده و سازه سقف نیز قابلیت زنگ زدایی و جوشکاری ندارد؛ لذا با اخذ الحاقیه ۶۰ میلیارد ریالی، بازسازی کامل اسکلت فولادی با تخریب دیوار‌های سوله ادامه یافت.

زمانی گفت: با توجه به مشکلات موجود در لوله کشی‌ها و تعویض‌های انجام گرفته بصورت بخشی، بهبود وضعیت موتورخانه و ضرورت گردش مناسب آب استخرهمواره مورد دغدغه بود لذا با هفکری ادارات مرتبط، بازسازی کامل موتورخانه و تأسیسات نیز در خلال عملیات ساختمانی پیگیری شد.

مدیر امور فنی و مهندسی هلدینگ پتروپالایش اصفهان بیان داشت: در جلسات متعدد تصمیم بر آن شد که نوسازی و بازسازی صد در صدی استخر انجام گیرد که بدین منظور طراحی کامل معماری، سازه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی در خلال پروژه توسط مهندسی عمومی انجام گردید. در این راستا با اخذ مجوز از کمیته راهبری پروژه‌ها و تخصیص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی، فعالیت‌های مورد نیاز با همکاری ادارات مهندسی، معاونت منابع انسانی، معاونت پروژه‌ها، امور مالی وهمچنین اداره خرید و حوزه مدیریت، اجرایی گردید.

زمانی با اشاره به اینکه ادارات خدمات، امور منازل و عملیات غیر صنعتی با استفاده از پتانسیل خود در رابطه با جوشکاری، برق کشی، عملیات ساختمانی، ساخت در و پنجره، رنگ آمیزی و همچنین تامین برخی مصالح مورد نیاز، سهم عمده‌ای در بازسازی به عهده گرفتند گفت: طراحی و ساخت استراکچر جدید، پوشش سقف با استفاده از ساندویچ پانل با روکش آلومینیوم-روی، استفاده از ورق‌های پلی کربنات در پوشش سقف به منظور نورگیری در روز، طراحی نما و استفاده از آجر نسوز، کاشی فیروزه‌ای و نور خطی، ایجاد فضای لابی و پیش ورودی، طراحی داخلی و بهینه سازی فضای ورودی، راهرو، رختکن، سرویس بهداشتی و دوش ها، استاندارد سازی ارتباطات فضا‌ها، ایجاد اتاق برق و اتاق سرور، استفاده از سنگ، اسلب، کاشی، کناف و چوب در طراحی داخلی، اصلاح شیب نامناسب کاسه استخر و ایجاد فضای آب درمانی در کاسه بزرگ، از اقدامات انجام شده بوده است..

مدیر امور فنی و مهندسی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: دیگر اقدامات شده برای بازسازی و نوسازی استخر شهرک شهید محمد منتظری شامل آب بندی کامل کاسه استخر، فضای پیرامونی و داخلی، استفاده از نورپردازی در کاسه ها، طراحی روشنایی استاندارد برای داخل سوله جهت کمک با ناجیان غریق، ایجاد فضای تریا، بدنسازی، ماساژ، ترمیم سطوح سرامیک و چوب سونا، بازسازی کامل موتورخانه، کلرزنی، طرح جدید لوله کشی آب ورودی، خروجی و ایجاد جریان گردش مناسب آب خرید یونیت هیتر‌های جدید، فضای پارکینگ، ساخت سپتینگ تانک با ظرفیت مناسب جهت استفاده از آب خاکستری در آبیاری فضای سبز، محوطه سازی جدید، ایجاد آب نما، ایجاد چاه‌های جذبی، نماکاری دیوار‌های قدیمی، رنگ آمیزی دیوارها، ایجاد سردرب و ورودی جدید بوده است. وی افزود کل مساحت این استنخر ۳ هزار متر مربع است که کاسه آن دارای ۲۰ متر عرض و ۳۳ متر طول و عمق یک متر تا ۴ متر می‌باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرعامل محترم و حوزه مدیریت افزود:خوشبختانه با اقدامات موثر صورت گرفته استخر شهرک شهید محمد منتظری از اوایل تیرماه آبگیری شد و به زودی با برنامه ریزی امور ورزش و مسئولین مربوطه در اختیارکارکنان شرکت و خانواده‌های آن‌ها قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.