بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
سهم ۶۳ درصدی سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیر بورسی؛

ثبت ارزش بازار ۱۴۹ همتی از سوی "وغدیر"

ثبت ارزش بازار ۱۴۹ همتی از سوی
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وغدیر" در خردادماه مربوط به بخش «محصولات شیمیایی» با ۱۰۱ هزار میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۲۸۹۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

یورس نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود از شرکت‌های بورسی و غیربورسی را برابر با ۲۰ هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان گزارش کرد که عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۲ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان در بخش شرکت‌های غیر بورسی بود و مابقی آن نیز در حوزه شرکت‌های بورسی سرمایه‌گذاری شد.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وغدیر" در خردادماه سال جاری نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی‌ماند، عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وغدیر" در خردادماه مربوط به بخش «فعالیت‌های کمکی به نهاد‌های مالی واسط» با ۹ هزار میلیارد تومان در بخش شرکت‌های غیربورسی بود و در حوزه شرکت‌های بورسی نیز عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری مربوط به «محصولات شیمیایی» با ۵ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان به ثبت رسید.

ثبت ارزش بازار ۱۴۹ همتی از سوی وغدیر+بورس نیوز

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "وغدیر" در خردادماه مربوط به بخش «محصولات شیمیایی» با ۱۰۱ هزار میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بخش «سیمان، گچ و آهک» با مبلغ ۳ هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داد.

شرکت «گسترش نفت و گاز پارسیان» با مبلغی بالغ‌بر ۷۹ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان بیشترین ارزش بازار را "وغدیر" را به خود اختصاص داد، و پس از آن نیز توسعه صنایع و معادن غدیر با ۴۳ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت. عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیربورسی "وغدیر" طی دوره یک‌ماهه منتهی به خردادماه سال جاری مربوط به شرکت «گسترش صنعت نوین ایرانیان» با مبالغ ۸ هزار و ۹۹۹ میلیارد تومان بود.

"وغدیر" با سرمایه ثبت‌شده ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی بالغ‌بر ۵۶۷ میلیون تومان را از خود بر جای گذاشت، شرکت در انتهای خردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۷ هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۱۸۸۵ درصدی به مبلغ ۱۴۹ هزار میلیارد تومان رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.