بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
رشد ۷۲ درصدی درآمد‌های عملیاتی تأمین سرمایه سپهر؛

تأمین سرمایه سپهر در مسیر صعود حرکت می‌کند

تأمین سرمایه سپهر در مسیر صعود حرکت می‌کند
تأمین سرمایه سپهر در این دوره یک اتفاق مثبت را رقم زد و هزینه مالی از خود بر جای نگذاشت و این موضوع در صورتی است که در دوره مشابه سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان هزینه‌های مالی در کارنامه خود شناسایی کرده بود.
کد خبر : ۲۸۲۹۰۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه سپهر در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره ۳ ماهه را برابر با ۳۷۲ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد ۷۰ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال در گذشته به همراه داشت. 

تأمین سرمایه سپهر پس از کسر هزینه‌های خود از میزان درآمد عملیاتی که به ثبت رساند به سود عملیاتی دست پیدا کرد که طی این دوره ۳ ماهه با افزایش ۲۴ درصدی از مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۲۴۸ میلیارد تومان طی این دوره رسیده است.

تأمین سرمایه سپهر در مسیر صعود حرکت می‌کند+بورس نیوز

تأمین سرمایه سپهر در این دوره یک اتفاق مثبت را رقم زد و هزینه مالی از خود بر جای نگذاشت و این در موضوع در صورتی است که در سدوره مشابه سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان هزینه‌های مالی در کارنامه خود شناسایی کرده بود.

تأمین سرمایه سپهر در مسیر صعود حرکت می‌کند+بورس نیوز

میزان سود خالصی که شرکت تأمین سرمایه سپهر در پایان اسفندماه سال گذشته شناسایی کرد برابر با ۲۳۹ میلیارد تومان بود، تأمین سپهر در دوره مشابه سال گذشته، سود خالصی که از عملکرد خود شناسایی کرد برابر با با مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان بود که اکنون شاهد رشد ۴۱ درصدی سود خالص است. سود خالص در ازای هر سهم این شرکت ۱۲۹ ریال به اطلاع سهامداران رسید.

صورت‌وضعیت مالی ۳ ماهه منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۲

شرکت "تأمین سپهر" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۴ هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان به ثبت رساند که رشد ۷ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته تجربه کرد. 

تأمین سرمایه سپهر در مسیر صعود حرکت می‌کند+بورس نیوز

بیشترین دارایی این شرکت در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت» با ۴ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان بود که نسبت به پایان سال گذشته ۱۰ درصد افزایش را شاهد بود.

در این دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ میزان سرمایه "تأمین سپهر" مبلغی برابر با یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده تأمین سرمایه سپهر در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ با رشد ۱۷ درصدی به یک هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان دست‌یافته است.

پایان مطلب 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.