بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
جهان فولاد سیرجان محقق کرد؛

شیب تند صعودی در "فجهان"

شیب تند صعودی در
مجتمع جهان فولاد سیرجان در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۹ درصدی همراه بود.
کد خبر : ۲۸۳۰۱۸
نویسنده :
امیرمحمد آبیار
شیب تند صعودی در
 
 
شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۱۱ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۹ هزار و ۱۰۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان از روند صعودی پر قدرت این شرکت را دارد. 
 
شیب تند صعودی در
 
میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۱۸۸ میلیاردتومانی رسید. "فجهان" در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۹ درصدی همراه بود. این شرکت فولادی در ۳ ماهه سال جاری از فروش محصول در داخل کشور به درآمد ۵ هزار و ۲۲۸ میلیاردتومانی و از فروش در بازار خارج کشور به درآمد ۳۹۴ میلیاردتومانی رسید. همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.
 
شیب تند صعودی در
 
" فجهان" در بهمن‌ماه ۲۴۷ هزار و ۷۸۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۰۰ هزار و ۲۵۳ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروشی که جهان فولاد سیرجان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده رشد ۱۴ درصدی فروش این شرکت بوده است. 
 
شیب تند صعودی در
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت جهان فولاد سیرجان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «میلگرد (داخلی)» با ۹۹۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "فجهان" از فروش این محصول در خردادماه به دست آورد برابر با ۴۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «میلگرد (داخلی)» بیشترین درآمدزایی را برای جهان فولاد سیرجان محصول «شمش (داخلی)» به خود اختصاص داده بود؛ همچنین در میان محصولات این شرکت فولادی بیشترین نرخ فروش را محصول «میلگرد (داخلی)» با مبلغ ۲۴ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان در ازای هر تن بر عهده داشت.
 
شیب تند صعودی در
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۵۷۱ درصدی ارزش بازار
پرتفوی بورسی "ومعادن" ۶۲ درصدی سرمایه‌گذاری را در اختیار داشت؛

رشد ۵۷۱ درصدی ارزش بازار "ومعادن" نسبت به بهای تمام‌شده

بخوانیم از عملکرد
جایگاه "ومعادن" در بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی و غیربورسی؛

بخوانیم از عملکرد "ومعادن" در خرداد ماه و مقایسه با شرکت‌های هم‌گروه

بخوانیم از رشد ۱۹ درصدی سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات؛ 

"ومعادن" و نقش کلیدی در تامین سنگ‌آهن و فولاد کشور

رشد ۲۸ درصدی بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات رقم زد: 

رشد ۲۸ درصدی بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن" 

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.