بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
در سی و یکمین روز تیرماه؛

زمان برگزاری مجمع "وپارس" مشخص شد

زمان برگزاری مجمع
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک پارسیان با نماد "وپارس" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۳۰۵۹

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک پارسیان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس شهرک قدس (غرب) انتهای بلوار شهید دادمان پژوهشگاه نیرو سالن خلیج فارس برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم بانک پارسیان دعوت می‌شود به منظور اخذ برگ ورود به جلسه از تاریخ ۲۷ تیر ماه لغایت ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳، در روز و ساعات اداری با در دست داشتن مدارک مالکیت سهام و ارائه کارت شناسایی معتبر، به اداره سهام بانک واقع در تهران، شهرک قدس (غرب)، بلوار شهید فرحزادی، خیابان زرافشان غربی، پلاک ۴ (باجه اداره سهام) مراجعه فرمایند. ترتیبی داده شده است که بعد از مهلت فوق نیز، در روز و محل برگزاری مجمع عمومی، در فاصله ساعت ۷ الی ۸ با اخذ مدارک مربوطه برگ ورود به مجمع صادر گردد. همچنین پخش مستقیم و همزمان مراسم مجمع از طریق وب سایت بانک نیز انجام خواهد شد. ضروری است مستندات مؤید نمایندگی و وکالت، ولایت یا قیومیت حداقل سه روز قبل از تاریخ تشکیل مجمع عمومی به اداره سهام بانک، در قبال اخذ رسید تحویل شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.