بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
در روز پایانی ماه جاری؛

"ملت" سهامداران خود را دعوت کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت با نماد "ملت" در روز پایانی ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۸۳۰۶۴

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب، مرکز همایش‌های بین المللی هتل ارم سالن سپهر برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از سهامداران حقیقی یا قائم مقام قانونی آنان دعوت می‌گردد، با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و نمایندگان سهامداران حقوقی با همراه داشتن معرفی نامه و مدرک شناسایی معتبر یک ساعت قبل از ساعت یاد شده همان روز به محل برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه به آدرس فوق مراجعه نمایند. همچنین امکان مشاهده آنلاین در این مجمع از طریق پایگاه اطلاع رسانی https://roka-co.com/melat (پخش زنده مجمع عمومی) فراهم شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.