بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
دارایی بیت کوین آلمان به صفر رسید
صرافی اینتل آرخان اعلام کرد: دولت آلمان به تازگی ۳۸۴۶.۰۵ بیت‌کوین (۲۲۳.۸۱ میلیون دلار) را واگذار کرده و دارایی بیت‌کوین آن صفر شده است.
کد خبر : ۲۸۳۱۱۴
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، صرافی اینتل آرخان اعلام کرد دولت آلمان انتقال بیت‌کوین باقیمانده خود را تکمیل کرده و به این ترتیب دارایی‌های خود به ارزش ۲.۹ میلیارد دلار (۵۰هزار بیت‌کوین) را فروخته است.

آرخان گفت دولت آلمان به تازگی ۳۸۴۶.۰۵ بیت‌کوین (۲۲۳.۸۱ میلیون دلار) را واگذار کرده و دارایی بیت‌کوین آن صفر شده است.

مارکت گزارش کرد آلمان در یک ماه به تدریج دارایی‌های بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان خود را با انتقال به صرافی‌های بزرگ رمزنگاری و برخی آدرس‌های نامشخص کاهش داده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۱۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۶۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۲۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۹۳ میلیارد دلار است که ۱۷.۹۳ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۶۸ میلیارد دلار است که ۶.۵۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۱.۸۸ میلیارد دلار است که ۹۲.۷۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم رشد قیمت بین کوین
در بازارهای جهانی؛

تداوم رشد قیمت بین کوین

استخراج بیت‌کوین سخت شد
در بازار رمزارزها؛

استخراج بیت‌کوین سخت شد

بیت کوین عقب نشست
در بازار رمزارزها؛

بیت کوین عقب نشست

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.