بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
شرکت تأمین سرمایه نوین محقق ساخت؛

چراغ سبز "تنوین" به درآمد‌های بالا

چراغ سبز
میزان درآمدی که شرکت تأمین سرمایه نوین در خردادماه از خدمات خود شناسایی کرد رشد ۸۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته و افزایش ۱۲۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۸۳۱۲۵
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

چراغ سبز

 
شرکت تأمین سرمایه نوین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۸۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۹۳۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۳ که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های «بازارگردانی، تعهد پذیره‌نویسی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» درآمد کسب کند.
 
چراغ سبز
 
شرکت تأمین سرمایه نوین میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۷۸ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت فعال در حوزه تأمین سرمایه در خردادماه از خدمات خود شناسایی کرد رشد ۸۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته و افزایش ۱۲۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز نشان می‌دهد. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فعال در حوزه تأمین سرمایه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
 
چراغ سبز
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت تأمین سرمایه نوین در خردادماه سال ۱۴۰۳ به ثبت رساند مربوط به «درآمد بازارگردانی» با ۴۹ میلیارد تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش بازارگردانی در سومین ماه دربرگیرندة ۶۳ درصد از درآمد ماهانه "تنوین" بود. مابقی درآمد‌هایی که تأمین سرمایه نوین از بخش‌های «تعهد پذیره‌نویسی و پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۱۸ و ۱۰ میلیارد تومان بود.
 
چراغ سبز
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های
نسبت به دوره مشابه سال گذشته رقم خورد؛

رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های "تنوین" 

بیشترین درآمدزایی
نأمین سرمایه نوین از درآمدهای محقق‌شده سال گذشته خود جلو زد؛

بیشترین درآمدزایی "تنوین" از بخش بازارگردانی

درآمدهای شناسایی شده از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها صعودی شد؛

افزایش ۱۳درصدی درآمدهای "تنوین"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.