بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
درآمدزایی ۸۴۸ میلیارد تومانی پتروشیمی اروند تا ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳؛

"اروند" با ۴ محصول به رینگ معاملات آمد

پتروشیمی اروند تا پایان تاریخ بیست و سوم تیرماه ۱۹۸ تن از محصول پلی وینیل کلراید E ۶۶۴۴ را مورد عرضه قرار داد که تماماً به فروش رسید.
کد خبر : ۲۸۳۱۵۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی اروند معاملاتی که از ابتدای تیرماه و تا پایان تاریخ بیست و سوم تیرماه در رینگ معاملات بورس کالا انجام داد مربوط به تاریخ‌های سوم، چهارم، ششم، نهم، دهم، یازدهم، شانزدهم، هفدهم و هجدهم تیرماه بود و به این صورت در ۹ روز محصولاتش به فروش رفته‌اند. 

این پتروشیمی با محصولات سود کاستیک، پلی وینیل کلراید در گرید‌های مختلف خود پای به عرصه معاملات بورس کالا گذاشت. "اروند" از ابتدای تیرماه تاکنون مقدار عرضه‌ای که در بازار به نام خود ثبت کره برابر با ۴۲ هزار و ۶۵۵ تن بوده است.

از ابتدای ماه تاکنون ۴۷ هزار و ۲۵ تن تقاضا برای محصولات وجود داشت و همچنین حجمی که مورد معامله قرار گرفته است برابر با ۳۹ هزار و ۱۰۳ تن بود. بیشترین مقدار فروش محصول را سود کاستیک با ۲۲ هزار و ۵۲۵ تن به نام خود زد.

پتروشیمی اروند از فروش محصولات خود در این مدت زمان به درآمدزایی ۸۴۸ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومانی دست پیدا کرد، بیشترین درآمدزایی "اروند" در این مدت مربوط به فروش محصول پلی وینیل کلراید S ۶۵ با مبلغ ۶۲۱ میلیارد تومانی بود.

پتروشیمی اروند تا پایان تاریخ بیست و سوم تیرماه ۱۹۸ تن از محصول پلی وینیل کلراید E ۶۶۴۴ را مورد عرضه قرار داد که تماماً به فروش رسید و از این فروش به درآمدزایی ۱۰ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومانی رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.