بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

استفاده از تمامی توان برای تحقق برنامه‌های ایران‌خودرو مازندران

استفاده از تمامی توان برای تحقق برنامه‌های ایران‌خودرو مازندران
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از خطوط تولید شرکت خودروسازی خزر گفت: از تمامی توان خود برای تحقق برنامه‌های ایران‌خودرو مازندران استفاده می‌کنیم.
کد خبر : ۲۸۳۱۶۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، احمد فاطمی افزود: با توجه به ایجاد بستر‌های موجود در بخش خودروسازی، امید داریم در آینده‌ای نزدیک از ظرفیت این شرکت در راستای اشتغال‌زایی برای مردم شهرستان بابل بهره‌برداری بیش‌تری به عمل آید.

وی ادامه داد: اشتغال حدود ۴۵۰ نفری ایران‌خودرو در بابل باعث کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان شده است و امید داریم طی یک برنامه کوتاه مدت، با توجه به بستر‌های موجود با تکمیل ظرفیت‌های قابل استفاده در این بخش، به موضوع اشتغال بهتر پرداخته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برنامه بلندمدت نیز امیدواریم طی طرح توسعه این شرکت و با افزایش خطوط تولید، اتفاقات خوبی برای جوانان این شهرستان رقم بخورد.

مهدی امینی، مدیر عامل شرکت تولید خودرو و صنعت خزر نیز در این بازدید، ضمن قدردانی از زحمات نماینده مردم بابل به جهت نگاه حمایتگر در راستای پشتیبانی از صنایع به ویژه سایت خودروسازی خزر گفت: در حالی‌که تحریم، گریبان صنایع را گرفته است، خوش‌بختانه با همت و پشتیبانی مجموعه دلسوزان کشور، ایران‌خودرو توانسته با قدرتی بیش‌تر از گذشته از بسیاری موانع عبور کند.

مدیرعامل خودروسازی خزر تصریح کرد: با توجه به هم‌دلی موجود در گروه صنعتی ایران‌خودرو، برنامه زیرساختی در تمام حوزه‌ها در راستای ارتقای کیفیت تعریف شده است تا در راستای جلب رضایت مشتریان، با سرعت و جدیت بیشتر به اهداف تعیین‌شده دست یابیم.

وی افزود: خودروسازی خزر به‌دنبال ارتقای مجموعه و افزایش ظرفیت تولید است که در نهایت موجب اشتغال بیش‌تر جوانان توانمند منطقه خواهد شد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
کسب درآمد بیش از ۲۵ همت برای
در جاده مخصوص اتفاق افتاد؛

کسب درآمد بیش از ۲۵ همت برای "خودرو"

ری‌را یک گام به ورود به بازار نزدیک‌تر شد
کراس‌اوور ملی تاییدیه استاندارد را دریافت کرد؛

ری‌را یک گام به ورود به بازار نزدیک‌تر شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.