بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بر مدار درآمدزایی
شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در این دوره یک‌ماهه توانست از بخش‌های سود سهام، سایر درآمد‌ها و فروش سرمایه‌گذاری‌های خود، ۶ میلیارد تومان درآمد کسب کند.
کد خبر : ۲۸۳۱۸۶
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بر مدار درآمدزایی

بورس‌نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۳ هزار و ۳۲۵ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در سومین ماه سال جاری مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

"وسپهر" در این دوره یک‌ماهه توانست از بخش‌های سود سهام، سایر درآمد‌ها و فروش سرمایه‌گذاری‌های خود، ۶ میلیارد تومان درآمد کسب کند؛ میزان درآمد محقق شده شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در خردادماه مانند ماه گذشته بوده است. 

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بر مدار درآمدزایی

درآمدزاترین بخش شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در سومین ماه سال جاری مربوط به «درآمد سود سهام» با ۳ میلیارد تومان بود که ۵۵ درصد از تفکیک درآمدزایی ماهانه "وسپهر" را رقم زده است. سپس درآمدزا‌ترین خدمت این شرکت پس از درآمد سود سهام، مربوط به «سایر درآمدها» با مبلغ ۲ میلیارد تومان بوده است. در نهایت ۶ درصد از کیک درآمدی شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات به سود (زیان) فروش سرمایه‌گذاری‌ها نسبت داده شد.

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بر مدار درآمدزایی

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وسپهر" در این دوره ماهانه برابر با ۹ هزار و ۷۵۳ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در خارج از بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "وسپهر" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۸ هزار و ۶۹۳ میلیارد تومان و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "وسپهر" در خردادماه مربوط به بخش‌های سرمایه‌گذاری‌ها و مواد و محصولات شیمیایی بوده است.

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات بر مدار درآمدزایی

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در گزارش فعالیت ماهانه سومین ماه از سال مالی خود (سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۳) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر یک هزار و ۹۵ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد را به همراه داشت. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
روح تازه به درآمدهای فروش سهام
درآمد ۹ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومانی وسپهر در بهمن ماه؛

روح تازه به درآمدهای فروش سهام "وسپهر" دمیده شد

کسب درآمد ۶ میلیارد تومانی
گروه مالی سپهر صادرات از محل سود سهام ۲ میلیارد تومان کسب درآمد کرد؛

کسب درآمد ۶ میلیارد تومانی "وسپهر"

ساحل آرامش درآمدهای
"وسپهر" به درآمدزایی ۴۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد؛

ساحل آرامش درآمدهای "وسپهر" از سود سهام

سود خالص
شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲ محقق ساخت؛

سود خالص "وسپهر" نسبت دوره مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافت

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.