بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
اهدای نشان ملی دومین دوره جشنواره ملی حکمت به پتروشیمی اروند
در دومین رویداد ملی حکمت با شعار “تحقق اقتصاد عدالت‌محور مردم‌پایه” که با هدف تقویت بنیان‌های اقتصادی و حمایت از تولید داخلی برگزار شد، نشان ملی این رویداد به شرکت پتروشیمی اروند اهدا شد.
کد خبر : ۲۸۳۲۸۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، در دومین رویداد ملی حکمت با شعار “تحقق اقتصاد عدالت‌محور مردم‌پایه” که با هدف تقویت بنیان‌های اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و با حضور گسترده‌ی مدیران ارشد دولتی، نمایندگان مجلس و فعالان صنعتی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، شرکت پتروشیمی اروند با نمایش عملکرد قابل توجه خود در زمینه‌های تولید پایدار و نوآوری در فناوری، تندیس برترین شرکت این رویداد ملی را از آن خود کرد.
 
این شرکت، که به دلیل تعهد به کیفیت و پیشرفت‌های فناورانه شناخته شده است، در این دوره از جشنواره توانست استاندارد‌های بین‌المللی را با موفقیت به اجرا درآورد و با تولیدات متمایز خود، نظر هیئت داوران و شرکت‌کنندگان را به خود جلب کند. 
 
این نشان ملی که نمادی از تعهد و پیشرفت شرکت در عرصه‌های ملی دانسته می‌شود، حاصل تداوم توسعه و‌نوآوری و پیشرفت‌های شرکت در عرصه صنعت پتروشیمی و تاثیرگذاری در بازار‌های داخلی و جهانی می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.