بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
"ساروم" در شناسایی درآمد‌ها دچهار گرمازدگی شد؛

حال ناخوش سیمان ارومیه در کسب درآمدزایی

حال ناخوش سیمان ارومیه در کسب درآمدزایی
مقدار حجم معامله‌ای که سیمان ارومیه در خردادماه ثبت رساند برابر با ۱۲۸ هزار و ۱۰۰ تن بود و اکنون به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن تنزل پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۸۳۲۹۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

سیمان ارومیه در تیرماه ۱۴۰۳ با ۳ محصول سیمان تیپ ۴۲۵-۱، سیمان تیپ ۴۲۵-۱/کیسه ۵۰ و سیمان پرتلند آهکی / کیسه ۵۰ وارد معاملات این دوره بورس کالا شد. سیمان ارومیه در تاریخ‌های بیست و سوم و بیست و چهارم همین ماه محصولات خود را به فروش رساند.

مقدار عرضه محصولات سیمان ارومیه در ۲ تاریخ یادشده برابر با ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن بود و مقدار تقاضایی که برای خرید این محصولات از سوی خریداران به ثبت رسید برابر با ۲۱ هزار و ۳۴۰ تن بود. بر همین اساس حجم معامله محصولات سیمان ارومیه در تیرماه سال جاری ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن شناسایی شد.

حال ناخوش سیمان ارومیه در کسب درآمدزایی+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: دنیا به کام سیمانی‌هاست!


سیمان ارومیه از فروش ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن از محصولات خود در این دوره به درآمدزایی ۱۹ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومانی دست پیدا کرد که بیشترین میزان درآمدزایی متعلق به سیمان تیپ ۴۲۵-۱ با مبلغی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان بود مقدار فروش این محصول در ۲۹ روز گذشته از تیرماه برابر با ۷ هزار و ۵۰۰ تن به ثبت رسید و لازم به ذکر است که تمام محصولات سیمان ارومیه به صورت نقدی، فروخته شد. 

میزان درآمدی که از سوی سیمان ارومیه در تیرماه به ثبت رسید در مقایسه با ماه گذشته با ریزش درآمدی همراه بود. این میزان کاهش درآمد در یک ماه برابر با ۱۱۸ میلیارد تومان (معادل ۸۵ درصد) بود. مقدار حجم معامله‌ای که در خردادماه از سوی سیمان ارومیه به ثبت رسید ۱۲۸ هزار و ۱۰۰ تن بود و اکنون به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن تنزل پیدا کرده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دنیا به کام سیمانی‌هاست!
مهر تأیید حسابرس بر سود مطلوب "ساروم" در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۲؛

دنیا به کام سیمانی‌هاست!

به دنبال اعلام شرکت سیمان ارومیه؛

سهامداران "ساروم" از مردادماه سود می گیرند

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.