بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
رشد پله‌ای درآمدهای پتروشیمی ایلام در بورس کالا
پتروشیمی ایلام توانست از مقدار فروش ۹ هزار و ۳۷۹ تن از محصولات خود به درآمدزایی ۳۵۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومانی دست پیدا کند.
کد خبر : ۲۸۳۲۹۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی ایلام از ابتدای تیرماه ۱۴۰۳ تا انتهای بیست و نهم این ماه با ۲ محصول پلی اتیلن سنگین فیلم F ۷۰۰۰ و پلی اتیلن سنگین اکستروژن M ۷۷۰۰ وارد معاملات بورس کالا شد. این پتروشیمی قرارداد‌های خود را در این دوره به صورت نقد و سلف منعقد کرد.

پتروشیمی ایلام مقدار عرضه محصولات خود را در این بازه زمانی ۱۳ هزار و ۱۲۳ تن اعلام کرد که ۹ هزار و ۱۱۹ تن از آن مربوط به پلی اتیلن سنگین فیلم F ۷۰۰۰ بود و مابقی آن نیز متعلق به پلی اتیلن سنگین اکستروژن M ۷۷۰۰ بود. مقدار تفاضای موجود برای محصولات عرضه شده پتروشیمی ایلام برابر با ۱۴ هزار و ۶۸۰ تن بود.

رشد پله‌ای درآمدهای پتروشیمی ایلام در بورس کالا+بورس نیوز

از ۱۳ هزار و ۱۲۳ تن محصولی که پتروشیمی ایلام مورد عرضه قرار داد، ۹ هزار و ۳۷۹ تن از آن مشتری پیدا کرد که این مقدار دربرگیرنده‌ی ۷۱ درصد از محصولات عرضه شده در بورس کالا بود.

پتروشیمی ایلام توانست در انتها از فروش ۹ هزار و ۳۷۹ تن از محصولات خود به درآمدزایی ۳۵۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومانی دست پیدا کند. سهم پلی اتیلن سنگین فیلم F ۷۰۰۰ از این درآمدزایی ۳۴۹ میلیارد تومان بود. میزان درآمدی که پتروشیمی ایلام در تیرماه به ثبت رساند نسبت به خردادماه ۱۳ درصد افزایش پیدا کرد.

رشد پله‌ای درآمدهای پتروشیمی ایلام در بورس کالا+بورس نیوز

این پتروشیمی در ماه گذشته موفق شد تا ۸ هزار و ۵۷۷ تن از محصولات خود را به فروش برساند اما؛ در تیرماه توانست عملکرد خود را بهبود ببخشد و مقدار فروش خود را به ۹ هزار و ۳۷۹ تن برساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.