بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
پذیره‌نویسی صندوق بخشی خبره صنعت خلیج فارس؛

فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی

فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی
شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس، پیشگام در حوزه تأمین مالی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، از شروع پذیره‌نویسی صندوق جدید خود با نام "صندوق بخشی خبره صنعت خلیج فارس" و با نماد معاملاتی"پتروفارس" خبر داد.
کد خبر : ۲۸۳۳۰۲
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس، پیشگام در حوزه تأمین مالی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، از شروع پذیره‌نویسی صندوق جدید خود با نام "صندوق بخشی خبره صنعت خلیج فارس" و با نماد معاملاتی"پتروفارس" خبر داد.

این صندوق پتروشیمی که با هدف بهره‌برداری از پتانسیل‌های بی‌نظیر صنعت شیمیایی کشور طراحی شده است از تاریخ ۱ تا ۶ مردادماه پذیرای سرمایه‌گذاران خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه معاملاتی کارگزاری خود و جستجوی نماد "پتروفارس" در پذیره‌نویسی این صندوق مشارکت کنند.

ویژگی برجسته این صندوق، تمرکز ویژه بر صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است، به طوری که حداقل ۷۰ درصد سبد سرمایه‌گذاری آن به سهام شرکت‌های فعال در این حوزه اختصاص می‌یابد. این استراتژی هوشمندانه، امکان بهره‌مندی حداکثری از رشد و توسعه این صنایع استراتژیک را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

مدیریت این صندوق بر عهده تأمین سرمایه خلیج فارس، از زیرمجموعه‌های معتبر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور است، که این پشتوانه قدرتمند اطمینان خاطر مضاعفی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورد.
با توجه به چشم‌انداز روشن صنعت پتروشیمی و نقش کلیدی آن در اقتصاد کشور، سرمایه‌گذاری در صندوق پتروشیمی خبره صنعت خلیج فارس می‌تواند گامی هوشمندانه در مسیر سرمایه‌گذاری باشد.

چرا سرمایه‌گذاری در صندوق پتروشیمی خبره صنعت خلیج فارس؟

- تمرکز بر صنایع پتروشیمی: حداقل ۷۰ درصد سبد سرمایه‌گذاری این صندوق به سهام ارزنده شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی اختصاص دارد.

- مدیریت حرفه‌ای و متخصص: با مدیریت تامین سرمایه خلیج‌فارس از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران.

چگونه در صندوق پتروشیمی خبره صنعت خلیج فارس سرمایه‌گذاری کنیم؟

برای مشارکت در پذیره‌نویسی این صندوق، کافیست به سامانه معاملاتی کارگزاری خود مراجعه کرده و نماد "پتروفارس" را جستجو کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای سرمایه گذاری به لینک زیر مراجعه نمایید:

Pgibc.ir/Petrofars-Fund۱

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.