بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
افزایش سرمایه
مدیرعامل تپسی گفت: افزایش سرمایه "تپسی" از ۲۴۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان در مراحل انجام است. هدف از انجام افزایش سرمایه اختصاص منابع در دو حوزه شامل رشد تاکسی‌های اینترنتی و دیگری سرمایه گذاری توسعه سرویس‌های جدید است.
کد خبر : ۲۸۳۳۵۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، نشست خبری " تپسی" با موضوع تشریح نقشه راه و مسیر آینده برگزار شد.

سید مصطفی حسینی، مدیرعامل حسینی بیان کرد: هدف از ایجاد تپسی یکپارچه کردن کسب و کار‌های پلتفرمی زیر یک چتر واحد، استفاده از شبکه و زیرساخت تپسی برای توسعه سایر کسب و کارها، استفاده از هم افزایی شرکت‌های این حوزه برای توسعه تسریع در رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کار‌های پلتفرمی است.

وی با اشاره به چشم انداز "تپسی" در افق ۱۴۱۰ گفت: استفاده از فرصت‌های موجود در فضای اقتصاد دیجیتال، رساندن سهم درآمدی گروه گلرنگ از اقتصاد دیجیتال به یک پنجم کل درآمد گروه تا ۱۴۱۰، افزایش قدرت انتخاب کاربران، افزایش کیفیت ارائه خدمات با ایجاد رقابت.

مدیرعامل "تپسی" درباره افزایش سرمایه بیان کرد: افزایش سرمایه "تپسی" از ۲۴۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان در مراحل انجام است. هدف از انجام افزایش سرمایه اختصاص منابع در دو حوزه شامل رشد تاکسی‌های اینترنتی و دیگری سرمایه گذاری توسعه سرویس‌های جدید است.

افزایش سرمایه

مدیرعامل "تپسی" با اشاره به افزایش سرمایه گفت: افزایش سرمایه "تپسی" از ۲۴۰ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد تومان در مراحل انجام است. هدف از انجام افزایش سرمایه اختصاص منابع در دو حوزه شامل رشد تاکسی‌های اینترنتی و دیگری سرمایه گذاری توسعه سرویس‌های جدید. است.

وی افزود: ما همیشه دنبال این هستیم شفاف باشیم و وظیفه ما این است که برای سهامداران تصمیم درست بگیریم.

حسینی ادامه داد: سوپر اپلیکیشن تپسی از فردا آغاز به کار خواهد کرد. تجربه‌ای یکپارچه از دریافت خدمات با کیفیت و متمایز در حوزه‌های متنوع است. همچنین دو سرویس "فروشگاه" و "سفارش غذا" آماده بهره برداری است.

مدیرعامل "تپسی" گفت: سرویس OFOOD در حال حاضر در مشهد در حال انجام است. اقدامات این سروس برای تهران در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا پایان تابستان این سرویس را در تهران داشته باشیم.

وی درخصوص "گروه تپسی" عنوان کرد: از همان ابتدا دنبال این بودیم که یک گروه به نام گروه تپسی تشکیل دهیم. هدف آن راهبری، نظارت، کنترل و تسهیلگری است.

مدیرعامل تپسی درباره سرویس "تپسی مدرسه" توضیح داد: امسال سرویس تپسی مدرسه نداریم. این سرویس پیچیدگی خاصی دارد و به دلیل اینکه به یوزر بیس آسیب نزند امیال این سرویس را نخواهیم داشت. اما از دستو کا تپسی خارج نخواهد شد.

وی درباره اهداف رشد تپسی تا پایان سال بیان کرد: رشد دو برابری درآمد شرکت، گسترش بازار‌های جدید از طریق ارائه سرویس‌های اقتصادی، تمرکز بر توسعه سرویس پیک و گاراژ، خلق ارزش برای کاربران تپسی از طریق ارتباط بین کسب و کار‌های آنلاین و آفلاین از اهداف رشد تپسی خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.