بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
تأمین سرمایه دماوند بار دیگر موفق به رکوردزنی شد؛

ارتقا بخشی درآمدهای محقق‌شده "تماوند"

ارتقا بخشی درآمدهای محقق‌شده
در این بازه زمانی توانست رکورد درآمدزایی خود را ارتقا ببخشد. آخرین جابه‌جایی رکورد درآمدزایی "تماوند" به آبان ماه ۱۴۰۲ برمی‌گردد.
کد خبر : ۲۸۳۴۴۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت تأمین سرمایه دماوند عملکرد خود را در تیرماه سال جاری به این صورت در سامانه کدال به ثبت رساند که حاصل کار آن با درآمدزایی ۲۲۷ میلیارد تومانی بود. از ابتدای سال مالی (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳) تاکنون موفق به درآمدزایی یک هزار و ۱۲۸ میلیارد تومانی شده است.

ارتقا بخشی درآمدهای محقق‌شده تماوند+بورس نیوز

میزان درآمد محقق‌شده شرکت تأمین سرمایه دماوند در تیرماه ۱۴۰۳ در مقایسه با خردادماه رشد قابل توجه و مهمی را به همراه داشت. چرا که در این بازه زمانی توانست رکورد درآمدزایی خود را ارتقا ببخشد. آخرین جابه‌جایی رکورد درآمدزایی تماوند به آبان ماه ۱۴۰۲ برمی‌گردد.

سود سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه دماوند در تیرماه سال جاری مبلغی برابر با ۵۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید، میزان سود اعلام‌شده توسط این شرکت از سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی، سرمایه گذاری در صندوق‌ها و سپرده بانکی به دست آمد. میزان سود سرمایه‌گذاری که توسط "تماوند" در ۱۰ ماه گذشته به ثبت رسید برابر با مبلغ ۴۷۲ میلیارد تومان بود.

ارتقا بخشی درآمدهای محقق‌شده تماوند+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی که از سوی تماوند در تیرماه رخ داد مربوط به بخش تعهد پذیره‌نوسی با ۱۲۷ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز این عنوان در اختیار بهش بازارگردانی با ۸۵ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.