بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
ثبت تراز مثبت ۴۲ درصدی توسط بانک خاورمیانه؛

"وخاور" در راستای صعود درآمدها قدم بر می‌دارد

بیشترین درآمدزایی که بانک خاورمیانه در تیرماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود.
کد خبر : ۲۸۳۵۶۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک خاورمیانه در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت مربوط به تسهیلات اعطایی بود، این مبلغ شناسایی‌شده برابر با یک هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان بود، همچنین "وخاور" از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه مجموع این درآمد به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی بالغ‌بر ۴ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان بود.

بانک خاورمیانه در آخرین فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه به ثبت رساند، میزان سود پرداختی جهت سرمایه‌گذاری‌ها را برابر با ۸۴۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

بانک خاورمیانه، میزان تسهیلات وصولی که در پایان تیرماه از خود بر جای گذاشت نزدیک به مبلغ ۲۳ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان بود، همچنین "وخاور" از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده این بانک ۵ هزار میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وخاور"

میزان درآمد ماهانه‌ای که بانک خاورمیانه در تیرماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با رشد ۳ درصدی همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که درآمدزایی ۷۰۲ میلیارد تومانی را به همراه داشت، افزایش ۷۲ درصدی را تجربه کرد.

بانک خاورمیانه میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی در ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۶۳ درصد (یک هزار و ۷۳۹ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد و همچنین گفتنی است که "وخاور" در تیرماه به تراز مثبت ۴۲ درصدی (معادل ۳۵۸ میلیارد تومان سود عملیاتی) دست پیدا کرد.

بیشترین درآمدزایی که بانک خاورمیانه در تیرماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود، میزان درآمدی که "وخاور" از این ۲ بخش به دست آورد به ترتیب برابر با مبالغ ۸۹۲ میلیارد تومان (مرابحه)، ۱۷۶ میلیارد تومان (خرید دین) بود.

بانک خاورمیانه میزان درآمد محقق‌شده خود را در تیرماه یک هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان اعلام کرد، پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد، درآمد حاصل از کارمزد با ۱۹۷ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمد عملیاتی محقق‌شده را در اختیار داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.