بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
مراسم تنفیذ انجام می شود؛

امروز؛ آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم

امروز؛ آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم
مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، امروز با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، توسط، ولی فقیه تنفیذ می‌شود.
کد خبر : ۲۸۳۵۸۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، امروز با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، توسط، ولی فقیه تنفیذ می‌شود.

براساس این گزارش، در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب و ایراد سخن توسط آقای دکتر مسعود پزشکیان، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

بیش از ۲۵۰۰ نفر از مقامات کشوری و لشکری، رؤسا و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان اصناف مختلف، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و سفرای کشور‌های خارجی مقیم در تهران در این مراسم حضور خواهند داشت.

مراسم تنفیذ چهاردهم از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۷ مرداد ۱۴۰۳ به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.