بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
افزایش سرمایه ۹۰ میلیارد تومانی
مدیرعامل صنایع ارتباطی آوا گفت: برنامه افزایش سرمایه از محل سود انباشته را خواهیم داشت. ۹۰ میلیارد تومان به سرمایه شرکت افزوده خواهد شد و در مجموع سرمایه شرکت به ۱۹۰ میلیارد تومان می‌رسد.
کد خبر : ۲۸۳۶۶۲
نویسنده :
مینا علیزاده

غلامعلی حسنی صدر، مدیرعامل و نایب رئیس صنایع ارتباطی آوا در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص فعالیت این اظهار کرد: فعالیت شرکت طراحی، مهندسی و تولید سیستم‌های نسل جدید مخابرات است. ۲۰ سال است که شرکت در این زمینه با ۵۰ نفر از نخبه‌های دانشگاهی در شرکت آوا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مشغول فعالیت است.

وی درباره مزیت‌های رقابتی افزود: بازار خوب داخل کشور، نخبه‌های دانشگاهی، دانشی که در شرکت در طول ۲۰ سال رسوب کرده، همچنین دانش نرم افزاری، سخت افزاری و نیز شناخت بازار از جمله مزایای شرکت محسوب می‌شود.

حسنی صدر درخصوص فروش سال ۱۴۰۳، سود و درآمد عملیاتی ادامه داد: پیش بینی فروش ما حدود ۲۱۰ میلیارد تومان و سود خالص ۱۲۵ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به برنامه افزایش سرمایه بیان کرد: برنامه افزایش سرمایه از محل سود انباشته را خواهیم داشت. ۹۰ میلیارد تومان به سرمایه شرکت افزوده خواهد شد و در مجموع سرمایه شرکت به ۱۹۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای خاطرنشان کرد: بازار‌های مختلف بانک ها، سیستم‌های سازمانی و دولتی، مخابرات و شرکت ارتباطات زیرساخت را در دستور کار داریم. در حال حاضر مخابرات برنامه توسعه ۱۵ استان را به ما سپرده و ما با استفاده از این برنامه ۳۰ استان را توسعه می‌دهیم.

وی درباره میزان عرضه سهام در روز عرضه اولیه گفت: ما حدود ۱۰ درصد از سهام را در روز عرضه اولیه عرضه خواهیم کرد.

حسنی صدر خطاب به سهامداران گفت: سهامداران بدانند که برنامه‌های مختلفی برای توسعه شرکت داریم. افزایش سرمایه، بازار و فروش شرکت از جمله برنامه‌های شرکت به شمار می‌روند. این امیدواری را به سهامداران خواهیم داد که امسال و سال آینده بازار خوبی را داشته باشیم و رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.