بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
کگهر به میانگین درآمدی ۴ هزار میلارد تومانی رسید؛

بیشترین فروش "کگهر" در بورس کالا رقم خورد

بیشترین فروش
میزان درآمد تجمیعی که "کگهر" ازابتدای سال مالی خود تا پایان تیرماه شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشت.
کد خبر : ۲۸۳۸۵۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه ۱۴۰۳ (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) مجموع درآمد عملیاتی خود از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان به ثبت رساند، درآمدی که "کگهر" در هفتمین ماه از سال مالی شناسایی کرد و در این دوره به میانگین درآمدی ۴ هزار میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

بیشترین فروش کگهر در بورس کالا رقم خورد+بورس نیوز

درآمد ماهانه شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) از فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور به دست آمد و طی این دوره به درآمد عملیاتی ۵۵۶ میلیارد تومانی از بازار صادراتی رسید. میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت معدنی ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

درآمد‌های عملیاتی "کگهر" تا تیرماه ۱۴۰۳

میزان درآمد تجمیعی که "کگهر" ازابتدای سال مالی خود تا پایان تیرماه شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشت. بیشترین درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در تیرماه از فروش محصول شناسایی کرد مربوط به «گندله بورس کالا» با یک هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۵ میلیون و ۶۱۴ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته یک درصد افزایش‌یافته بود.

بیشترین فروش کگهر در بورس کالا رقم خورد+بورس نیوز

"کگهر" از ابتدای سال مالی خود تاکنون ۷ میلیون و ۷۸۴ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند، محصولات به فروش رفته این شرکت معدنی عبارت‌اند از «کلوخه سنگ‌آهن، گندله، سنگ‌آهن دانه‌بندی شده و کنسانتره سنگ‌آهن، گندله بورس کالا و گندله اختلاطی» بودند که عمده‌ترین مقدار فروش دراین‌بین متعلق به «کلوخه سنگ‌آهن» با ۲ میلیون و ۹۴۲ هزار تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.