بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
دیدار نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان
نماینده مردم شهرستان لنجان با حضور در ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید و پروژه‌های توسعه این مجتمع با مهدی کوهی مدیرعامل، آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن، معاونین، مدیران و کارگران و پرسنل ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۲۸۴۰۸۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، دکتر اکبر پولادی نماینده مردم شهرستان لنجان با حضور در ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید و پروژه‌های توسعه این مجتمع با مهدی کوهی مدیرعامل، آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن، معاونین، مدیران و کارگران و پرسنل ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در این نشست تعاملی، گزارش مسئولین ذوب آهن اصفهان از شرایط تولید و پروژه‌های این مجتمع عظیم صنعتی را امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: اگر امروز ایران در صنعت فولاد جایگاه مهم و معتبری در جهان دارد مدیون ذوب آهن اصفهان است که در دهه‌های گذشته حمایت تمام عیاری از ایجاد و توسعه سایر واحد‌های فولادی کشور نموده است و لذا امروز همگی باید برای حل مسائل آن تلاش کنیم.

وی افزود: تولید ریل و تامین این محصول استراتژیک برای پروژه‌های مختلف حمل و نقل ریلی از جمله دستاورد‌های مهم ذوب آهن است چرا که حمل و نقل ریلی در اولویت برنامه‌های کشور قرار دارد و تولید این محصول در ذوب آهن، یک اقدام ملی محسوب می‌شود.

پولادی گفت: تعاملات شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان از گذشته بسیار خوب بوده است و برگزاری این نشست‌ها در جهت توسعه تعاملات تداوم خواهد داشت.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از شرایط تولید و پروژه‌های در حال توسعه‌ی ذوب آهن ارائه داد و بیان داشت: انجام مسئولیت‌های اجتماعی در راستای توجه به اولویت‌های منطقه و اجرای پروژه‌های زیست محیطی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شرکت‌های برتر دانش بنیان با جدیت و سرعت در ذوب آهن اصفهان در حال انجام است.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان، برنامه‌های تحولی مهمی از جمله اصلاح ساختار مالی، تامین پایدار مواد اولیه، تولید با رویکرد اقتصادی، بهره وری و کاهش نرم مصارف و ضایعات، پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای و دانش بنیان، مدیریت اثر بخش هزینه‌ها، کاهش بهای تمام شده را در پیش دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل و همکاری با نماینده مردم شریف شهرستان لنجان، شاهد رشد و شکوفایی این واحد صنعتی و بهره مندی مردم منطقه از این صنعت با سابقه و پرافتخار باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.