بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
یارانه نقدی ۸۰۰ هزار تومانی برای کدام دهک‌ها واریز می‌شود؟
بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی [۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی]مربوط به مردادماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در دو مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
کد خبر : ۲۸۴۱۱۷

به گزارش بورس‌نیوز، همچنین با اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خردادماه سال گذشته و به منظور حمایت از خانوارهای کم درآمد، اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

جزییات جدید واریز مستمری مددجویان به شرح زیر است:

بر اساس این گزارش شما برای استعلام موجودی کالابرگ کافی است در قسمت صفحه تماس تلفن همراه خود کد استعلام کالابرگ الکترونیکی #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره گیری نمایید.

در ادامه برای شما صفحه‌ای با ۳ گزینه باز خواهد شد، در این قسمت گزینه ۲ یا همان موجودی یارانه سرپرست را انتخاب نمایید. سپس در صفحه جدید کدملی سرپرست خانوار را وارد کنید. یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی مرداد ماه یارانه بگیران مطابق هر ماه واریز خواهدشد.

سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی مرداد ماه یارانه بگیران مطابق هر ماه واریز خواهدشد.

حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان تنفیذ شد و احتمالا پس از مراسم تحلیف در روز یکشنبه و معرفی اعضای کابینه، دولت جدید یکم شهریور ماه مستقر شود بنابراین یارانه جدید با دستور پزشکیان پرداخت می‌شود.

قرار بود امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آن‌ها اتفاق بیفتد.

در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۳ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ براساس گزارشات فعلا تغییری در یارنه‌ها ایجاد نخواهد شد.

گفتنی است در این مرحله، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن‌ها قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه مردادماه را مطابق دهک‌بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، افرادی که تا ابتدای مرداد ماه نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت یارانه اقدام نموده‌اند نیز در صورتی که جزو دهک‌های اول تا نهم شناخته شده‌اند، در این مرحله یارانه نقدی خود را دریافت می‌کنند.

 

 

 

منبع:‌اندیشه قرن

 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تأثیر حذف دلار ۲۸.۵۰۰ تومانی پلی استایرن بر بازار سهام
بازار سرمایه وزنی را به اخبار مثبت نمی‌بخشد؛

تأثیر حذف دلار ۲۸.۵۰۰ تومانی پلی استایرن بر بازار سهام

با این وضع دارو، در این دنیا عاقبت به خیر نخواهیم شد، به فکر آن دنیا باشید
بررسی وضعیت اسفناک صنعت دارو : " ایدئولوژی اقلیت در مقابل جان اکثریت"؛

با این وضع دارو، در این دنیا عاقبت به خیر نخواهیم شد، به فکر آن دنیا باشید

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.