بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
پتروشیمی ایلام در ۲۰ روز گذشته ۳۳۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشت؛

حضور "شایلام" با ۲ محصول در رینگ معاملات

حضور
پتروشیمی ایلام توانست در ۴ روز معاملاتی به درآمدزایی ۳۳۹ میلیارد تومانی دست پیدا کند که این مبلغ دربرگیرنده‌ی ۹۳ درصد از درآمد ماه گذشته است.
کد خبر : ۲۸۴۱۳۸
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی ایلام از ابتدای مردادماه سال جاری تا پایان بیستم همین ماه با ۲ محصول پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ و پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۷۷۰۰M وارد معاملات بورس کالا شد. پتروشیمی ایلام مقدار عرضه‌ای که برای این ۲ محصول انجام داد برابر با ۱۳ هزار و ۵۵۴ تن بود. 

حضور شایلام با 2 محصول در رینگ معاملات+بورس نیوز

مقدار تقاضای موجود برای محصولاتی که پتروشیمی ایلام وارد رینگ معاملات بورس کالا کرد برابر با ۱۳ هزار و ۸۶۶ تن بود که در انتها ۹ هزار و ۵۴ تن از محصولات این پتروشیمی به قرارداد منتهی شد. مقدار حجم معامله‌ای که از سوی پتروشیمی ایلام به ثبت رسید، بیانگر آن است که ۶۶ درصد از محصولات عرضه‌شده به فروش رسیدند.

پتروشیمی ایلام در بیست روز گذشته از فروش محصولات خود به درآمدزایی ۳۳۹ میلیارد تومانی دست پیدا کرد که بیشترین میزان درآمدزایی در اختیار پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ با ۳۱۱ میلیارد تومان بود و پس از آن پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۷۷۰۰M با ۲۷ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت.

حضور شایلام با 2 محصول در رینگ معاملات+بورس نیوز

پتروشیمی ایلام در ماه گذشته توانست در هشت روز کاری معاملات خود را انجام دهد و در این معاملات توانست به درآمدزایی ۳۶۳ میلیارد تومانی برسد و اکنون در بیست روز گذشته توانست در ۴ روز معاملاتی به درآمدزایی ۳۳۹ میلیارد تومانی دست پیدا کند که این مبلغ دربرگیرنده‌ی ۹۳ درصد از درآمد ماه گذشته است.

بر اساس تاریخ‌های معاملاتی پتروشیمی ایلام در تیرماه می‌توان این انتظار را در ماه آتی از این پتروشیمی داشت تا میزان درآمد ماهانه خود را از ماه گذشته بهبود ببخشید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.