بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
مدیرمالی گروه مالی سپهر صادرات خبر داد: 

سهامداران "وسپهر" بخوانند/ سوددهی "وسپهر" آغاز شد

سهامداران
مدیرمالی گروه مالی سپهر صادرات گفت: پیرو مجمع سالیانه و براساس برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران که در کدال منتشر شد، مقرر شد، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از تاریخ ۱۴ مرداد پرداخت شود.
کد خبر : ۲۸۴۱۳۹
نویسنده :
مینا علیزاده
بختیاری، مدیرمالی گروه مالی سپهر صادرات در خصوص برگزاری مجمع این شرکت در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: پیرو مجمع سالیانه و براساس برنامه زمانبندی پرداخت سود به سهامداران که در کدال منتشر شد، مقرر شد، سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از تاریخ ۱۴ مرداد پرداخت شود. شرکت سپرده گذاری نیز یک روز زودتر از موعد یعنی در تاریخ ۱۳ مرداد شروع به پرداخت سود به سهامداران نمود.
وی افزود: سهامداران غیرسجامی یا سهامداران سجامی که به هر دلیلی سود خود را دریافت نکردند، از تاریخ اول مهرماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات سود سهام خود را دریافت کنند.
 
بختیاری در این باره ادامه داد: سهامداران حقوقی دارای کمتر از ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم نیز از تاریخ ۲۵ شهریور ماه و سایر سهامدران حقوقی دارای سهام بیش از ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم "وسپهر" نیز می‌توانند با درخواست کتبی به گروه مالی سپهر صادرات نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
 
مدیرمالی "وسپهر" درخصوص کاهش دلایل سود "وسپهر" بیان کرد: بخش عمده‌ای از تغییر روند سوددهی "وسپهر" در سه ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته انتقال پورتفوی به شرکت آرمان توسعه بوده که دلیل آن آینده نگری مدیریت در راستای تغییر ماهیت شرکت از سرمایه گذاری به هلدینگ بوده است. سال گذشته یک پورتفوی بورسی در اختیار داشتیم که در خردادماه به شرکت آرمان توسعه منتقل شد. پیش بینی می‌شود روند سوددهی سه ماهه نخست، سه ماهه دوم، سه ماهه سوم نیز پکاهشی باشد. اما پکیج سالانه یعنی سال مالی ۱۴۰۳ در مقابل ۱۴۰۲ همچون سال‌های گذشته سود بیشتری را برای سهامداران به ارمغان خواهد آورد.
 
وی در پایان با اشاره وضعیت این روز‌های بازار سرمایه گفت: امیدوار هستیم تغییری بنیادی در بازار سرمایه رقم خورد تا رضایت سهامداران را به دنبال داشته باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.