بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
ریزش ۲۰ میلیارد تومانی ارزش بازار سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در پرتفوی "خکرمان"؛

ارزش بازار "خکرمان" از عرش به فرش را تجربه کرد

ارزش بازار
بیشترین میزان ارزش بازار "خکرمان" در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته حدود ۲۱ میلیارد تومان ریزش داشت.
کد خبر : ۲۸۴۱۹۸
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری آرمان گستر پاریز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را در این دوره مبلغی برابر با یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند. این سرمایه گذاری صورت گرفته توسط خکرمان مربوط به شرکت‌های بازار سرمایه و خارج از بازار بود.

بیشترین میزان سرمایه‌گذاری "خکرمان" در چهارمین ماه سال جاری مربوط به شرکت‌هایی بود که در بازار سرمایه حضور ندارند. بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خکرمان" در این حوزه برابر با یک هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان بود و میزان سرمایه‌گذاری در شرکت‌های حاضر در بورس برابر با ۴۷ میلیارد تومان بود.

ارزش بازار

مجموع سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در تیرماه نسبت به ماه گذشته ۲۳ میلیارد تومان کاهش را به همراه داشته است. بیشترین کاهش سرمایه‌گذاری این شرکت در بخش چند رشته‌ای صنعتی با ۲۴ میلیارد تومان رخ داد. لازم به ذکر است که بیشترین مبلغی که جهت سرمایه‌گذاری در این شرکت انجام شده در بخش تجارت عمده‌فروشی به جز وسایل نقلیه موتور بوده است.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آرمان گستر پاریز در تیرماه سال جاری مبلغی نزدیک به ۴۲ میلیارد تومان بود که در این دوره نسبت به ماه گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان کاهش ارزش بازار را تجربه کرد. بیشترین ارزش بازاری که توسط خکرمان به ثبت رسید مربوط به بخش خودرو و ساخت قطعات بود.

عملکرد خکرمان در تیرماه سال جاری باب میل سهامداران نبود، گفتنی است که ارزش بازار این شرکت در این دوره نسبت به بهای تمام‌شده با کاهش ۱۲ درصدی همراه بوده است. این شرکت علاوه بر آنکه نتوانست درآمد عملیاتی داشته باشد، مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان زیان عملیاتی ساخته است.

بیشترین میزان ارزش بازار "خکرمان" در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته حدود ۲۱ میلیارد تومان ریزش داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.