بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
درآمد تیرماه
"شبهرن" درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۷۹ درصد از کل درآمد ماهانه بود.
کد خبر : ۲۸۴۲۷۸
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نفت بهران مجموع درآمدی که در تیرماه سال جاری از فروش محصولات تولیدی خود در این دوره به درآمد ۲ هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان رسید و در ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی "شبهرن" نیز درآمد تجمیعی خود را برابر با ۸ هزار ۷۴۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

درآمد تیرماه

میزان درآمدی که "شبهرن" در چهارمین ماه سال جاری از فروش محصولات شناسایی کرد متشکل از فعالیت این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین میزان درآمد در بازار داخل کشور به‌دست‌آمده بود، مابقی درآمد‌ها نیز در بازار خارجی به ثبت رسید. "شبهرن" درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۷۹ درصد از کل درآمد ماهانه بود.

میزان سرمایه‌ای که شرکت نفت بهران در تیرماه از خود بر جای گذاشت مبلغی برابر با یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود. میزان درآمد تیرماه این شرکت روانکار نسبت به میانگین درآمدی آن در ۳ ماه آغازین سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ حدوداً ۹ درصد بالاتر بود.

میل به صعود درآمد ماهانه این شرکت روانکار

درآمد ماهانه‌ای که شرکت نفت بهران در تیرماه سال جاری شناسایی کرد شاهد افزایش ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته بود و روند نوسانی درآمد‌های این شرکت روانکار کماکان ادامه دارد اما؛ آن چیزی که در نمودار فوق قابل لمس است، رشد درآمد‌های این شرکت در مقایسه عملکرد سال گذشته خود است.

درآمد تیرماه

در نمودار فوق می‌بینیم که شبهرن با افزایش درآمد تجمیعی روبه‌‎رو است و این رشد حدود ۳۵ درصد بوده است. همچنین درآمد ماهانه "شبهرن" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۴۵ درصدی را به همراه داشت.

عنوان درآمدزاترین محصول "شبهرن" در تیرماه سال جاری را محصول «روغن‌موتور بنزینی» با ۷۴۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد که نرخ فروش این محصول ۱۱ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته به دنبال داشت و در ازای هر لیتر ۶۲ هزارتومان معامله شد، پس‌ازآن «روغن‌موتور دیزلی» با ۵۹۱ میلیارد تومان بیشترین درآمد را در اختیار داشت و نرخ فروش این محصول نیز ۵۱ هزارتومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات نفت بهران تا تیرماه

شرکت نفت بهران در تیرماه سال جاری ۵۵ هزار و ۳۳۱ لیتر از محصولات را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند، عمده‌ترین مقدار فروش در بازار داخلی کشور با ۳۲ هزار و ۸۱۳ لیتر شناسایی شد، مقدار فروش ماهانه این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش یافت، این روانکار طی ۴ ماه گذشته ۲۲۶ هزار و ۱۸۱ لیتر فروش را به همراه داشت.

درآمد تیرماه

شرکت نفت بهران در تیرماه سال جاری بیشترین افزایش نرخ فروش محصول را در بخش «روغن موتور دیزلی» با ۲۱ درصد رشد مشاهده کرد که از مبلغ ۴۲ هزارتومان در ازای هر لیتر به نرخ ۵۱ هزارتومان رسید و همچنین محصول پارافین وکس که در بازار صادراتی به فروش رسید کاهش ۲۲ درصدی نرخ فروش را تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.