بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
مقدار فروش محصولات فولاد کاویان ۸۰۰ تن کاهش یافت؛

سومین ماه نزولی ارزش معامله فولاد کاویان

سومین ماه نزولی ارزش معامله فولاد کاویان
فولاد کاویان در ۴ روز معاملاتی محصول خود را عرضه کرد و توانست از فروش محصول خود به درآمدزایی نزدیک به ۳۶ میلیارد تومانی دست پیدا کند.
کد خبر : ۲۸۴۴۵۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت فولاد کاویان عملکردی که از خود در ۲۹ روز سپری‌شده مردادماه سال جاری بر جای گذاشت حاکی از حضور آن با تک محصول خود یعنی ورق گرم در معاملات بورس کالا بود. فولاد کاویان در مدت زمان یادشده مقدار محصولی که به عرضه رساند برابر با ۳۲ هزار و ۲۰۰ تن بود.

مشتریانی که برای ورق گرم تولیدی از سوی فولاد کاویان در صف خرید قرار داشتند و مقدار تقاضای خود را یک هزار و ۲۰۰ تن به ثبت رساندند و در پایان نیز همین مقدار از محصولات به قرارداد ختم شد. مقدار محصولی که به فروش رسید نسبت به ماه گذشته ۸۰۰ تن کاهش یافت. مقدار فروش فولاد کاویان سومین ماه ریزش مقدار فروش ورق گرم را تجربه می‌کند.

سومین ماه نزولی ارزش معامله فولاد کاویان+بورس نیوز

فولاد کاویان در ۴ روز معاملاتی محصول خود را عرضه کرد و توانست از فروش محصول خود به درآمدزایی نزدیک به ۳۶ میلیارد تومانی دست پیدا کند. این میزان درآمد در مقایسه با ماه گذشته ۴۰ درصد کاهش را به همراه داشت. بیشترین میزان درآمدی که فولاد کاویان از فروش محصولان خود در بورس کالا شناسایی کرد مربوط به اردیبهشت‌ماه بود که در آن مقطع ۲۱۹ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

اکنون مشاهده می‌کنیم که این شرکت فولادی پس از اردیبهشت‌ماه با ریزش درآمدی روبه‌رو بود. در خردادماه به درآمد ۶۶ میلیارد تومان، در تیرماه به درآمد تقریبی ۶۰ میلیارد تومان و در مردادماه نیز به مبلغ کنونی رسیده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.