بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
پذیره نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد از ۳۱ مرداد
پذیره نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد (سهامی عام در شرف تاسیس) با نماد "ولاعتماد" از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۴۴۸۴
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، پذیره نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد (سهامی عام در شرف تاسیس) با نماد "ولاعتماد" از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

مبلغ هر سهم در پذیره نویسی ۱.۰۰۰ ریال معادل ارزش اسمی تعیین شده است که با توجه به توانایی‌ها و پتانسیل‌های قابل توجه این شرکت و گروه مالی اعتماد، نوید سودآوری قابل توجه برای سهامداران خود دارد.  

لازم به ذکر است، سرمایه شرکت ١،٠٠٠ میلیارد تومان است که ٦٠٠ میلیارد تومان آن توسط موسسان تامین شده و ٤٠٠ میلیارد تومان از طریق بازار سرمایه پذیره نویسی خواهد شد.  

واسپاری عصر اعتماد زیرمجموعه گروه مالی اعتماد، به عنوان اولین لیزینگ ثبت شده بصورت سهامی عام در کشور است که در فرابورس پذیره نویسی شده و به صورت تمام الکترونیک و غیرحضوری نسبت به ارائه خدمات خود اقدام خواهد کرد.

در همین راستا نیز، شرکت واسپاری عصر اعتماد، در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در مردادماه سال جاری، نسبت به رونمایی از سامانه فروش اینترنتی خود نیز اقدام کرد.  

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری‌های فعال فرابورس ایران، نسبت به پذیره نویسی اقدام نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت: www.etemad-leasing.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.