بیمه ایران را بخوانید و بشناسید/ تلاش برای توسعه برند بیمه ایران
به گزارش بورس نیوز، داوود سیاح، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه ایران در نشست صمیمی با خبرنگاران به مناسبت جشن ۸۹ سالگی بیمه ایران اظهار کرد: رویکرد و رسالت اصلی خانه فرهنگ کنکاش در تاریخچه پرافتخار بیمه ایران است. بسیاری از سازمانها هستند که غنی بوده و ژرفای بلندی در خدمت رسانی و بیمه گری دارند.
وی افزود: بیمه ایران درکنار جریان فروش و مسائل تجاری در موضوع مسئولیتهای اجتماعی، افتخارات زیادی دارد. خانه فرهنگ به این مقولات میپردازد. مهم بود که متصدی خانه فرهنگ چه کسی باشد. آقای کاووسی پیش از بنده انتخاب شده بود و انتخاب دقیق و بجایی بود.
سیاح ادامه داد: دوست داریم تاریخچه شفاهی را گسترش و مستندات را توسعه دهیم. همه اینها برای توسعه برند بیمه ایران است. زیرا اعتقاد داریم ذینفعان اصلی ما باید بدانند که بیمه ایران چه بود، چه اقداماتی انجام داد و قرار است چه اتفاقاتی در آن رخ دهد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران گفت: دوست داریم خانه فرهنگ پاتوق اصحاب رسانه شود. از توانمندیهای آقای کاووسی استفاده کنید. در رویدادی که برای همکاران استخدام سال ۹۹ برگزار شد، مدیرعامل مطرح کرد؛ بیمه ایران را بخوانید و بشناسید. با افتخارات بیمه ایران بیش از قبل مانوس شوید. ما معتقد هستیم که در خانه فرهنگ علیرغم همه زحمات در نقطه شروع هستیم. برای توسعه آنچه که در ذهن ما وجود دارد، به همفکری رسانهها نیازمندیم.