بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
سهم ۵۷ درصدی تسهیلات اعطایی از درآمد‌های "وتجارت"؛

بانک تجارت خود را به تراز مثبت رساند

بانک تجارت خود را به تراز مثبت رساند
بیشترین درآمدی که بانک تجارت در مردادماه از محل تسهیلات اعطایی توانست به ثبت برساند، مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «مشارکت مدنی» بود.
کد خبر : ۲۸۴۷۰۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد خود طی این دوره را که از تسهیلات اعطایی به دست آورد، مبلغی برابر با ۶ هزار ۷۰۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین طی ۵ ماه گذشته که از ابتدای سال مالی این بانک می‌گذرد، مجموع درآمد تجمیعی از بخش تسهیلات اعطایی به ۳۳ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان رسید.

بانک تجارت خود را به تراز مثبت رساند+بورس نیوز

بانک تجارت در پنجمین ماه از سال جاری میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش را به ثبت رساند، میزان سرمایه‌ای که توسط این بانک در اطلاعات ماهانه شناسایی شد برابر با ۳۳ هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان بود.

درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت

بانک تجارت همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورده مبلغی بالغ‌بر ۳۳ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را به ارمغان آورد.

بانک تجارت خود را به تراز مثبت رساند+بورس نیوز

درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده "وتجارت" در مردادماه به ۱۱ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان رسید، این درآمد‌ها حاصل از «تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری و درآمد کارمزد» است. پس از بخش تسهیلات اعطایی که بیشترین سهم درآمد‌های عملیاتی را در اختیار داشت، بخش درآمد از سرمایه‌گذاری‌ها با یک هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان بود.

بانک تجارت خود را به تراز مثبت رساند+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که بانک تجارت در مردادماه از محل تسهیلات اعطایی توانست به ثبت برساند، مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «مشارکت مدنی» بود که مبالغ آن‌ها به ترتیب برابر با ۳ هزار ۳۲۳ میلیارد تومان و ۹۱۶ میلیارد تومان اعلام شد.

"وتجارت" توانست در مردادماه تراز مثبت ۰.۳۷ درصدی را طی این دوره ماهانه به ثبت برساند، سود عملیاتی بانک تجارت طی این دوره ماهانه به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معرفی سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان
در بازه‌های زمانی میان‌مدت و بلندمدت؛

معرفی سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "داریک" - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

معرفی سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان
در بازه‌های زمانی میان‌مدت و بلندمدت؛

معرفی سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "داریک" - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد
با حضور اکثریت سهامداران بانک؛

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.