بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
«پلی پروپیلن با بسته بندی پالت»، درآمدزاترین بخش پتروشیمی جم پیلن؛

"جم‌پیلن" بر مدار صعود قرار گرفت

جم پیلن در مردادماه میزان درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۲۳ درصد بالاتر بود.
کد خبر : ۲۸۴۸۴۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

پتروشیمی جم پیلن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده در این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر یک هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در ۵ ماهه گذشته نیز میزان درآمد عملیاتی شناسایی‌شده از فروش محصولات را برابر با ۵ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

درآمد‌های "جم‌پیلن" در این دوره ماهانه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آمد. میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی این پتروشیمی مبلغی برابر با ۲۰۰ میلیارد تومان بود. در ادامه گفتنی است که جم پیلن در مردادماه میزان درآمدی که از فروش محصولات به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۲۳ درصد بالاتر بود.

میزان درآمد‌های گزارش‌شده "جم پیلن"

درآمد‌های پروپیلن جم از فروش محصولات «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت، پلی پروپیلن با بسته بندی جامبوبگ و ...» به دست آمد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۳ درصد رشد را تجربه کرد و همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز با افزایش درآمد ۱۴ درصدی روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدی که "جم پیلن" در این دوره ماهانه از فروش محصولات خود کسب کرد مربوط به فروش «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با یک هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در مردادماه ۵۲ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات پتروشیمی جم پیلن

پتروشیمی جم پیلن در مردادماه مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۲۵ هزار و ۲۴۹ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز به مقدار فروش ۱۰۴ هزار و ۷۷۸ تن به ثبت رساند، بیشترین مقدار فروش محصولات در ۵ ماه گذشته مربوط به «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۹۸ هزار و ۸۷۰ تن بود.

همان‌گونه که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید مقدار فروش محصولات جم پیلن در مردادماه نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد رشد را تجربه کرد و دومین ماهی است که مسیر صعودی را می‌پیماید، همچنین در مقایسه با مردادماه سال گذشته شاهد افزایش ۵۶ درصدی بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.