بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
افزایش درآمد ۶۹ درصدی سنگ‌آهن گهرزمین در مردادماه؛

بازار صادراتی ۲۲ درصد از فروش "کگهر" را در اختیار داشت

بازار صادراتی ۲۲ درصد از فروش
سنگ‌آهن گهرزمین در مردادماه از فروش محصولات سنگ آهن دانه بندی شده، کلوخه سنگ آهن، کنسانتره بورس کالا، گندله بورس کالا کسب درآمد کرد.
کد خبر : ۲۸۴۸۶۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود شناسایی کرد به درآمد ۴ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومانی دست‌یافت و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۳ (سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) به درآمد ۳۲ هزار و ۳۹۴ میلیارد تومانی رسید.

این شرکت معدنی در مردادماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات خود کسب کرد مربوط به حضور و فعالیت در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، بیشترین میزان درآمد "کگهر" در مردادماه مربوط به درآمدزایی در بازار داخل کشور بود.

بازار صادراتی ۲۲ درصد از فروش

میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط شرکت سنگ‌آهن گهر زمین تا مردادماه برابر با مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، لازم به ذکر است که این شرکت در مردادماه از فروش محصولات سنگ آهن دانه بندی شده، کلوخه سنگ آهن، کنسانتره بورس کالا، گندله بورس کالا کسب درآمد کرد.

بیشترین درآمدزایی "کگهر" در مردادماه مربوط به فروش گندله در بورس کالا بود که از آن ۲ هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشت و سهم ۴۸ درصدی از درآمد ماهانه این شرکت را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول در مردادماه ۵ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

بازار صادراتی ۲۲ درصد از فروش

میزان درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در پنجمین ماه از سال مالی به ثبت رساند با رشد درآمد ۶۹ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود و درآمد تجمیعی که "کگهر" از فروش محصولات در این بازه زمانی از خود بر جای گذاشت در مقایسه با عملکرد خود در سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافت.

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در مردادماه مقدار فروش خود را یک میلیون و ۶۲ هزارتن در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند و همچنین مقدار فروش تجمیعی کگهر به ۸ میلیون و ۸۴۶ هزارتن رسید، بیشترین مقدار فروش مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۸۵۸ هزارتن بود و بازار صادراتی نیز ۶ درصد از مقدار فروش تجمیعی را به خود اختصاص داده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.