بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
بازار صادراتی فولاد هرمزگان در اختیار محصول اسلب؛

آهن اسفنجی درآمدزاترین محصول "هرمز" نام گرفت

آهن اسفنجی درآمدزاترین محصول
درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در مردادماه سال جاری مربوط به محصول «آهن اسفنجی» در بازار داخل کشور با یک هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۴۸۹۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی
بورس نیوز:
 
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد خود را که حاصل از فروش محصولات است را طی این دوره برابر با یک هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان کسب کرد و همچنین "هرمز" درآمد‌های تجمیعی خود طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون را ۱۴ هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.
آهن اسفنجی درآمدزاترین محصول
 
درآمد ماهانه‌ای که "هرمز" از ابتدای سال مالی تاکنون از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، میزان درآمد ماهانه "هرمز" در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی این شرکت فولادی از اردیبهشت‌ماه تا انتهای مردادماه با افزایش درآمد نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بود.

درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب مردادماه ۱۴۰۳

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مردادماه رشد ۲۷ درصدی درآمد‌های خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مشاهده کرد، میزان درآمدی که طی این دوره از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد برابر با ۶۴۶ میلیارد تومان بود و مجموع درآمد صادراتی از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۵ هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان شناسایی شد.
آهن اسفنجی درآمدزاترین محصول
 
درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب در مردادماه سال جاری مربوط به محصول «آهن اسفنجی» در بازار داخل کشور با یک هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان بود. این میزان درآمدی که آهن اسفنجی در پنجمین‌ماه از سال جاری شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۵۵ درصد از کل درآمد ماهانه بود.
 
میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تاکنون به دست آورده برابر با ۱۴ هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۶ درصدی (معادل یک هزار و ۹۵۶ میلیارد تومان) را تجربه کرد. تنها محصولی که هرمز در بازار صادراتی به فروش رساند مربوط به «اسلب» بود که نرخ فروش آن ۲۰ میلیون و ۳۳۵ هزارتومان در ازای هر تن بود.
 
"هرمز" درآمدی که از فروش «اسلب» در بازار خارج از کشور به دست آورد دربرگیرنده‌ی ۳۲ درصد از کل درآمد ماهانه منتهی به مردادماه بود و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۹ درصدی بوده است.

 مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان مردادماه سال جاری ۱۳۵ هزار و ۷۲۲ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «آهن اسفنجی» در بازار داخل کشور با ۹۱ هزار و ۹۸۴ تن بود، فولاد هرمزگان جنوب طی ۵ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۷۳۳ هزار و ۶۷۰ تن از محصولات خود شد.
آهن اسفنجی درآمدزاترین محصول
 
مقدار فروش تجمیعی فولاد هرمزگان همان‌طور که گفته شد ۵۱۳ هزار و ۴۸۳ تن بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را تجربه کرده است. 
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صنعت فلزات اساسی، انرژی‌بر ترین صنعت بورسی
بر اساس گزارش‌های ارائه شده از سازمان بورس و اوراق بهادار؛

صنعت فلزات اساسی، انرژی‌بر ترین صنعت بورسی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.