بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
بیشترین درآمدی که "بپاس" در مردادماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت، از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۶۰۶ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۴۹۳۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت بیمه پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از محل فروش حق بیمه صادره برای مشتریان خود به درآمد یک هزار و ۴۱۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. میزان درآمد حاصل از فروش حق بیمه در ۵ ماه نخست سال مالی جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) مبلغی برابر با ۷ هزار و ۳۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.

بپاس در برابر کاهش درآمد‌ها ایستادگی کرد+بورس نیوز

میزان درآمدی که بیمه پاسارگاد در مردادماه از فروش حق بیمه کسب کرد در مقایسه با عملکرد ماه گذشته خود رشد ۷ درصدی را تجربه کرد و توانست ترازمثبت ۱۳۶ درصدی را از خود بر جای بگذارد.

میزان درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه

همان‌طور که گفته شد "بپاس" در مردادماه به درآمد ماهانه یک هزار و ۴۱۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد، این مبلغ نسبت به عملکرد مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی را به همراه داشت. همچنین بیمه پاسارگاد درآمد تجمیعی که در ۵ ماهه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند رشد ۳۷ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد. "بپاس" در عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۱۹۵ درصدی را شناسایی کرد. 

بپاس در برابر کاهش درآمد‌ها ایستادگی کرد+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "بپاس" در مردادماه سال ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت، از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۶۰۶ میلیارد تومان بود و رتبه بعدی را نیز بخش «ثالث-اجباری» با ۲۲۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه پاسارگاد در مردادماه سال ۱۴۰۳ 

بیمه پاسارگاد در مردادماه سال ۱۴۰۳ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۵۹۷ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز میزان پرداختی این شرکت بیمه‌ای بالغ‌بر ۲ هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان بود، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در مردادماه ۱۴۰۳ در اختیار رشته بیمه «ثالث-تجباری» با ۱۶۳ میلیارد تومان بود. خسارت‌های پرداختی بیمه پاسارگاد در مردادماه نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد افزایش‌یافته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.