بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
تیرآهن و شمش کالا پرفروش‌ترین محصولات "ذوب" در بازارهای داخلی و صادراتی نام گرفتند؛

فروش ۸۰ هزارتنی ذوب در بازار صادراتی

فروش ۸۰ هزارتنی ذوب در بازار صادراتی
میزان درآمدی که ذوب‌آهن اصفهان در مردادماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی ۴ ماه گذشته ۳۲ درصد بالاتر بود.
کد خبر : ۲۸۴۹۳۳
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات تولیدی خود در این دوره ماهانه را برابر با ۲۱۶ هزار و ۷۶۳ تن به اطلاع سهامداران رساند، همچنین "ذوب" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مقدار فروش خود در این دوره ۵ ماهه را برابر با ۸۷۲ هزار و ۶۸۵ تن اعلام کرد.

میزان درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در پنجمین ماه از سال جاری توانست شناسایی کند مبلغی برابر با ۵ هزار و ۳۴۵ میلیارد تومان بود و در ۵ ماه نخست سال جاری نیز به درآمد تجمیعی ۲۱ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومانی دست یافت. 

فروش ۸۰ هزارتنی ذوب در بازار صادراتی+بورس نیوز

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مردادماه محصولاتی که به فروش رساند مربوط به حضور این شرکت فولادی در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، عمده‌ترین مقدار فروش متعلق به فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۱۳۶ هزار و ۲۲۰ تن بود که ۶۳ درصد از فروش ماهانه را به خود اختصاص داد.

میزان درآمدی که ذوب‌آهن اصفهان در مردادماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی ۴ ماه گذشته ۳۲ درصد بالاتر بود. مقدار فروش محصولات در بازار صادراتی بالغ‌بر ۸۰ هزارتن اطلاع‌رسانی شد که درآمدزایی یک هزار و ۸۳۸ تومانی را برای ذوب‌آهن اصفهان به ارمغان آورد.

فروش ۸۰ هزارتنی ذوب در بازار صادراتی+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که ذوب‌آهن اصفهان در مردادماه سال جاری از فروش محصولات کسب کرد نسبت به ماه گذشته رشد ۱۹ درصدی و نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۷ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.

پرفروش‌ترین محصول ذوب‌آهن اصفهان در مردادماه که مورد تقاضای خریداران قرار گرفت مربوط به «شمش کالایی (صادراتی)» با ۷۴ هزار و ۱۰۶ تن بود که ۳۴ درصد از مقدار فروش ماهانه را در مردادماه به خود اختصاص داد، این شرکت فولادی از فروش شمش کالایی در بازار خارج از کشور یک هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان درآمدزایی را به ارمغان آورد.

فروش ۸۰ هزارتنی ذوب در بازار صادراتی+بورس نیوز

محصولاتی که "ذوب" در مردادماه موفق به فروش آن‌ها شد شامل تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش کالایی، ریل، سایر (نبشی، ناودانی و ...)، شمش چدن و فرآورده‌های جانبی بود که در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسیدند. گفتنی است که پرفروش‌ترین محصول ذوب‌آهن در بازار داخلی مربوط به تیرآهن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.